Ik ben van plan om een canon 40D te kopen maar ik twijfel nog welke twee lenzen ik eventueel zal kopen. Heb tijdje met de 400D gewerkt van mijn ouders (met twee basislenzen die bij de kit zaten). Nu wil ik wat meer en aangezien ik binnenkort vertrek voor een maand naar Amerika om er rond te trekken van LA naar New York.
Aan welke lenzen dacht ik (dromen en werkelijkheid liggen soms ver )
- Ik dacht om de kit te kopen van de 40D met de 17-85 mm IS
- aparte lens 70-200 mm
- flits: 430 EX II
- beschermfilter
die 17-85 mm zou ik eventueel niet er bij nemen maar daar ligt mijn grote twijfels dan, ik denk ook aan deze lenzen:
- 17-40 mm voor groothoek
- 50 mm
Wat zouden jullie voorstellen?
ik heb een budgetje opgsteld van ongeveer 1800 -1900max euro, (de 70-200mm koopt mijn ma :-) dus die behoort niet tot het budget )
Is foto konijnenberg het goedkoopste eigenlijk? Omdat als je op de buycanon.eu kijkt en fotokonijnenberg dan zie je dat de prijzen verschillen of denk ik dat
danktu alvast voor de commentaren
Aan welke lenzen dacht ik (dromen en werkelijkheid liggen soms ver )
- Ik dacht om de kit te kopen van de 40D met de 17-85 mm IS
- aparte lens 70-200 mm
- flits: 430 EX II
- beschermfilter
die 17-85 mm zou ik eventueel niet er bij nemen maar daar ligt mijn grote twijfels dan, ik denk ook aan deze lenzen:
- 17-40 mm voor groothoek
- 50 mm
Wat zouden jullie voorstellen?
ik heb een budgetje opgsteld van ongeveer 1800 -1900max euro, (de 70-200mm koopt mijn ma :-) dus die behoort niet tot het budget )
Is foto konijnenberg het goedkoopste eigenlijk? Omdat als je op de buycanon.eu kijkt en fotokonijnenberg dan zie je dat de prijzen verschillen of denk ik dat
danktu alvast voor de commentaren
Comment