Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een lens met capsones

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een lens met capsones

Enkele weken geleden was mijn één jaar oude Sigma macrolens 105 mm stuk omdat het diafragma bleef hangen. Probleemloos werd de lens naar de fabriek gestuurd en in orde gebracht onder garantie. Lensje was daarna als nieuw.
    Gisteren had de lens weer identieke, rare kuren en kon ze weer niet scherpstellen; vandaag kon ze dat weer wel.
    Hoe leg je aan de verkoper uit dat de lens soms scherp stelt en even later niet meer? Je staat daar gewoon voor paal.
    Zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n kreng van een lens?
    Gras groeit niet sneller door eraan te trekken.

Re: Een lens met capsones

Soortgelijke ergernissen hebben mij destijds overtuigd om nooit meer Sigma te kopen.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Heb dit ook één keer meegemaakt maar moest mijn lens ook opsturen en heb dan via de fotozaak een nieuwe lens gekregen,en nooit meer een probleem gehad.
      Ik zou er toch op aandringen om via uw verkoper een nieuwe lens te verkrijgen, hij moet dat toch kunnen regelen met SIGMA.De fotozaak van mij heefd dat toch kunnen regelen dus de uwe moet dat ook kunnen.
      Franske
      Fuji + glas.

Comment

Bedankt voor de reacties. Nu voel ik mij al minder alleen op de wereld.
        Nochthans vind ik de Sigma macro wel een goede lens hoor. Maar pech hebben kan bij elk merk denk ik.
        Ook van de verkoper kan ik niks verkeerd zeggen. Service is ook perfect.

Ik zou liever hebben dat mijn lens volledig stuk was, dan dat ze zo'n mankement vertoont dat je niet kunt bewijzen, omdat het zich niet altijd openbaart.
        Gras groeit niet sneller door eraan te trekken.

Comment

Je kan beter een lens hebben die niet werkt van welk merk dan ook, dan eentje die het nu wel en dan niet doet, daar kan je niet op rekenen. Uiteindelijk kan je aan niemand vertellen wanneer je een probleem hebt. Je zal zien dat iemand anders niet het probleem niet heeft wanneer jij het hem wil tonen. Indien ze niet werkt is dit duidelijk. Beter een andere kopen ook als is dit een investering. De fustraties van een niet-altijd werkende lens lopen hoog op.

Comment

Working...
          X