Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geluid on lens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• geluid on lens

Van vandaag in bezit van een Nikkor AF-S 18-200mm F 3.5-5.6 G DX VR .
    is het normaal waneer de camera scherpstelt dat ik een geluid hoor en voel in de lens.Is dat de VR die werkt?

Mvg alcapone
    Last edited by alcapone; 4 juni 2008, 13:40.
    Nikon D80 - Nikkor AF-S 18-200mm F 3.5-5.6 G DX VR - AF Nikkor 80-200 mm 1:2.8 ED - Nikkor AF-G 70-300/4.0-5.6 - filters van B+W - SB-600 Speedlight - alles in Lowepro[
    life is like a box of chocolates, You never know what you're gonna get.

Re: geluid on lens

Lijkt me volledig normaal, heb hetzelfde voor met mijn Canon 28-135 IS USM, die ook wat meer lawaai maakt dan verwacht (en het is niet de scherpstelmotor)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crispi Bekijk bericht
      Lijkt me volledig normaal, heb hetzelfde voor met mijn Canon 28-135 IS USM, die ook wat meer lawaai maakt dan verwacht (en het is niet de scherpstelmotor)
      IS motor die zijn werk doet
      Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alcapone Bekijk bericht
        is het normaal waneer de camera scherpstelt dat ik een geluid hoor en voel in de lens.Is dat de VR die werkt?
        Ja. Je kunt voor jezelf testen of het werkelijk van de VR komt door die eens uit te schakelen en scherp te stellen
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
          Ja. Je kunt voor jezelf testen of het werkelijk van de VR komt door die eens uit te schakelen en scherp te stellen
          Heb ik ondertussen gedaan,op uit hoor en voel ik niets. Ik had zoveel kabaal toch niet verwacht!
          Nikon D80 - Nikkor AF-S 18-200mm F 3.5-5.6 G DX VR - AF Nikkor 80-200 mm 1:2.8 ED - Nikkor AF-G 70-300/4.0-5.6 - filters van B+W - SB-600 Speedlight - alles in Lowepro[
          life is like a box of chocolates, You never know what you're gonna get.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alcapone Bekijk bericht
            Is dat de VR die werkt?
            Ja. VR.

Comment

Working...
            X