Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 100-400mm Is Usm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 100-400mm Is Usm

Hoi,
    heeft er iemand ervaringen en voorbeeldfoto's die met deze lens gemaakt zijn?
    Ik zou me deze willen aanschaffen met het oog op natuurfotografie.

mvg

Re: Canon 100-400mm Is Usm

Beste,

Ik heb de lens zelf een paar maanden geleden gekocht en ben daar uiterst tevreden mee. Je moet er wel een beetje leren mee werken. Vooral het zoomen moet wat wennen, maar als je 't eenmaal onder de knie hebt is het toch handig.
    Hier vind je wat voorbeelden genomen met deze lens -> http://www.treklens.com/photos.php?cat=lens&id=1539

Comment

Hey,

Als het om natuurfotografie te doen is zou de vaste 300mm f4 ook een optie kunnen zijn. nog een 1.4 extender erbij en je zit op 420 mm. Dit is een prima lens zeker een van mijn favorieten.

groeten,

Rudy

Mvg,
      Rudy
      www.vogelsvanbelgie.be

Comment

deze hier en heel veel volgende zijn allemaal gemaakt met de 100-400 van canon.

ik vind het zelf een magnifieke zalige lens voor sport als er veel licht is. een vaste 400 of 300 gaat je betere kwaliteit geven, maar voor sport is de zoom superhandig. voor natuur daarentegen is een vaste 300mm of 400mm misschien zelfs een betere keuze zoals vvb reeds zei
        5DmkIII en wat glas

Comment

't Is er maar éne, maar toch nog een voorbeeldje:

http://jefjanssens.wordpress.com/2008/04/11/brownies/

Heb er 3 weken mee rondgelopen in Alaska; schítterende lens, die schuifzoom raak je wel gewoon hoor. En voor wildlife komt 400mm goed van pas
          My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

hallokes ik ben ook van plan ze me tekopen .heb er hier heel wat uitleg over gekregen thx iedereen gr benn

Comment

Ik had ze zaterdag willen kopen (2de hands bij konijnenberg) maar een nummertje of 5 voor mij was ermee weg
              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
              http://www.stevevandegaer.be

Comment

Hier zijn een paar foto's genomen met de 100-400 :

Some pictures taken with the Canon 100-400 mm. f/4.5-5.6L IS USM

Meestal hetzelfde onderwerp op 100 mm. en op 400 mm. om het verschil te tonen.
                De eerste 9 foto's in combinatie met de 5D en de rest met de 1D Mk III

Tot nu toe enkel een paar testfoto's genomen. Het echte eerste grote gebruik zal dit jaar op de airshow in Fairford zijn.
                Peter
                2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
                gspep.smugmug.com & steendorp.info

Comment

Working...
                X