Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

24-70 leverbaar ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nikkor 24-70 2.8 leverbaar ?

    Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
    Effe rekenen: dan moet ik nog een maandje geduld hebben
    Het maandje is nu om en niemand in nederland schijnt (een goede) te kunnen leveren

    Nieuws van anderen?
    Groetjes, KC
    www.sportbeelden.com

    Comment


    • #32
      Re: 24-70 leverbaar ?

      ik had de mijne tijdens de cash back van Nikon besteld, en net na de cashback ontvangen (maar zonder toepassing van de cashback ).
      Maar hier dus ondertussen de 24-70 ontvangen

      Comment


      • #33
        Re: 24-70 leverbaar ?

        Oorspronkelijk geplaatst door kmeirlaen Bekijk bericht
        ik had de mijne tijdens de cash back van Nikon besteld, en net na de cashback ontvangen (maar zonder toepassing van de cashback ).
        Maar hier dus ondertussen de 24-70 ontvangen
        Volgende maal bij bestelling een bestelbon vragen met de correcte prijs, normaal gezien telt de prijs van op het moment van bestelling.
        Zo is het gemakkelijk, de winkelier houd alles achter tot cach back verlopen is, en steekt zo het deel toegekend door de invoerder in zijn zak.

        Comment


        • #34
          Re: 24-70 leverbaar ?

          Een bestelbon had ik hoor.
          Heb de lens besteld samen met de D3.
          Van beiden een bestelbon gekregen, met de "echte" prijs.
          Bij afhaling van de D3 werd dan de korting toegepast van de cash back (voor het einde van de cashback).
          Bij afhaling van de 24-70 was de cash back afgelopen, en dus de prijs op de bestelbon betaald.

          mvg,
          Kristof

          Comment


          • #35
            Re: 24-70 leverbaar ?

            Oorspronkelijk geplaatst door kmeirlaen Bekijk bericht
            Een bestelbon had ik hoor.
            Heb de lens besteld samen met de D3.
            Van beiden een bestelbon gekregen, met de "echte" prijs.
            Bij afhaling van de D3 werd dan de korting toegepast van de cash back (voor het einde van de cashback).
            Bij afhaling van de 24-70 was de cash back afgelopen, en dus de prijs op de bestelbon betaald.

            mvg,
            Kristof
            Dateerde je bestelbon dan van vóór de cach back actie mischien ?

            Comment


            • #36
              Re: 24-70 leverbaar ?

              neen.
              blijkbaar was de offerte de officiele prijs, en ging de cash back er pas af op het moment van de facturatie.

              Comment


              • #37
                Re: 24-70 leverbaar ?

                Oorspronkelijk geplaatst door kmeirlaen Bekijk bericht
                neen.
                blijkbaar was de offerte de officiele prijs, en ging de cash back er pas af op het moment van de facturatie.
                Dan moet het zijn dat de ene méér kan dan de andere, bij ART & Craft kreeg ik een bestelbon waar meteen de juiste prijs werd afgesproken cach back afgetrokken. mijn materiaal werd wel binnen de termijn afgeleverd, maar ik had het wel op papier staan.

                Ik weet het niet, maar ik denk dat sommige verkopers er niet echt mee opgezet waren, ik heb mij laten vertellen dat de verkopers de helft van de korting terug kregen van Nikon, en dat de andere helft van hun winst afging, waardoor sommigen er niet wilden aan mee doen, Bij Canon zou dat anders zitten, maar daar kreeg je de korting blijkbaar maar achteraf terug, is dat zo

                Comment


                • #38
                  Re: 24-70 leverbaar ?

                  De jongens van Art&Craft
                  Jammer dat ze een beetje verder zitten maar ze apprecieren het ook dat ik bij hen kom ipv hun "collega" op 5km van mij.
                  Hubert

                  Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                  Comment


                  • #39
                    Re: 24-70 leverbaar ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
                    De jongens van Art&Craft
                    Beter kan ik het niet zeggen.
                    Het is een heel eind rijden voor me, maar voor goede service heb ik wat over.

                    Comment


                    • #40
                      Re: 24-70 leverbaar ?

                      Heb mijn D700 ook bij Art&Craft besteld.
                      Ze waren enorm behulpzaam aan de telefoon en ze lijken mij heel klantvriendelijk.
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

                      Comment

                      Working...
                      X