Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

24-70 leverbaar ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 24-70 leverbaar ?

    Heeft iemand nieuws over de leverbaarheid van de 24-70 ?
    Lijkt momenteel volledig stil te liggen.
    Bedankt.
    Groeten, Freddy
    http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1461346

  • #2
    Re: 24-70 leverbaar ?

    De Canon 24-70 F/2.8 L = gewoon in voorraad hoor
    De Nikon 24-70 F/2.8 G ED wordt op dit moment uitgeleverd denk ik (er zijn toch al mensen die hem hebben)

    Inderdaad de Carl-Zeis 24-70 F/2.8 Vario Sonnar voor Sony is momenteel nog niet leverbaar en dit gaat nog wel een tijdje duren denk ik

    (het is altijd handig als je er een merknaam bij zet, dat spaart wat opzoekwerk )
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: 24-70 leverbaar ?

      Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
      De Canon 24-70 F/2.8 L = gewoon in voorraad hoor
      De Nikon 24-70 F/2.8 G ED wordt op dit moment uitgeleverd denk ik (er zijn toch al mensen die hem hebben)

      Inderdaad de Carl-Zeis 24-70 F/2.8 Vario Sonnar voor Sony is momenteel nog niet leverbaar en dit gaat nog wel een tijdje duren denk ik

      (het is altijd handig als je er een merknaam bij zet, dat spaart wat opzoekwerk )
      thanks
      gaat wel degelijk over de Nikon
      Groeten, Freddy
      http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1461346

      Comment


      • #4
        Re: 24-70 leverbaar ?

        Oorspronkelijk geplaatst door kuifjetintin Bekijk bericht
        thanks
        gaat wel degelijk over de Nikon
        De Nikon wordt nog steeds geleverd.
        Ga eens langs bij één van de 5 Nikon Pro centers, zij zullen U zeker kunnen helpen.

        Comment


        • #5
          Re: 24-70 leverbaar ?

          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
          Inderdaad de Carl-Zeis 24-70 F/2.8 Vario Sonnar voor Sony is momenteel nog niet leverbaar en dit gaat nog wel een tijdje duren denk ik
          Hoezo? Er staan al reviews van op dyxum.
          Mijn foto's en fractals
          Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

          Comment


          • #6
            Re: 24-70 leverbaar ?

            Oorspronkelijk geplaatst door starsofglass Bekijk bericht
            Hoezo? Er staan al reviews van op dyxum.
            Ik bedoel wel hier in de winkel hé
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #7
              Re: 24-70 leverbaar ?

              Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
              Ik bedoel wel hier in de winkel hé
              Maar reviews wil toch zeggen dat mensen hem al gekocht hebben? Op bedoel je in België specifiek dat hij nog niet leverbaar is?
              Mijn foto's en fractals
              Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

              Comment


              • #8
                Re: 24-70 leverbaar ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
                De Nikon wordt nog steeds geleverd.
                Ga eens langs bij één van de 5 Nikon Pro centers, zij zullen U zeker kunnen helpen.
                Ik heb me geïnformeerd. Men kan geen termijn plakken op de levering van deze lens.

                We weten dat er problemen mee zijn. Maar Nikon is hierin niet open.

                Zaak is dat de lens door mij besteld is binnen het 'cashback' aanbod van Nikon, maar dat ze mogelijk niet binnen de termijn zal geleverd worden.
                Groeten, Freddy
                http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1461346

                Comment


                • #9
                  Re: 24-70 leverbaar ?

                  @ Freddy

                  Heb mijn 24-70 ontvangen op 30 jan 08. (fotorembandt.be)

                  Heeft een focusprobleem, moet nog "binnen" voor hercalibratie, maar kan het objectief de komende weken niet missen.

                  Zorg ervoor dat je je nieuwe lens bij levering en ter plaatse test dmv dit systeem!
                  Er zijn nog BD-collegas die met de 24-70 poblemen ondervonden.

                  Good luck
                  Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

                  Comment


                  • #10
                    Re: 24-70 leverbaar ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door hbervoets Bekijk bericht
                    @ Freddy

                    Heb mijn 24-70 ontvangen op 30 jan 08. (fotorembandt.be)

                    Heeft een focusprobleem, moet nog "binnen" voor hercalibratie, maar kan het objectief de komende weken niet missen.

                    Zorg ervoor dat je je nieuwe lens bij levering en ter plaatse test dmv dit systeem!
                    Er zijn nog BD-collegas die met de 24-70 poblemen ondervonden.

                    Good luck
                    Bedankt, Hendrik.
                    Ik ga de test met de chart zeker uitvoeren. Heb het al gedaan met al mijn lenzen, die trouwens uitstekend bleken te zijn.
                    Groeten, Freddy
                    http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1461346

                    Comment


                    • #11
                      Re: 24-70 leverbaar ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door hbervoets Bekijk bericht
                      @ Freddy

                      Heb mijn 24-70 ontvangen op 30 jan 08. (fotorembandt.be)

                      Heeft een focusprobleem, moet nog "binnen" voor hercalibratie, maar kan het objectief de komende weken niet missen.

                      Zorg ervoor dat je je nieuwe lens bij levering en ter plaatse test dmv dit systeem!
                      Er zijn nog BD-collegas die met de 24-70 poblemen ondervonden.

                      Good luck
                      Ik heb ook problemen met deze op mijn D300, ik moet de AF fijnregeling + 16 bijstellen, gisteren ben ik mijn D3 gaan ophalen, en daar is de AF er knal op
                      In verband met levering, de ene zeggen dat de productie stil ligt in verband met problemen, en de andere zegt dat de productie gewoon niet mee kan.
                      Het is nu wel duidelijk dat deze lens voor FullFrame gemaakt werd, maar waarschijnlijk hebben ze niet meegerekend dat zoveel mensen nu reeds voor FullFrame glas zouden kiezen, met de hoop dat er een goedkopere FullFrame boddy op de markt komt.
                      Maandag 21 april ga ik op uitnodiging naar de Nikon Pro Tour te Brussel, ik zal eens wat meer proberen te weten te komen.

                      Maar eerlijk gezegd optisch en mechanisch toch een toplens hoor

                      Comment


                      • #12
                        Re: 24-70 leverbaar ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Ik heb ook problemen met deze op mijn D300, ik moet de AF fijnregeling + 16 bijstellen
                        Maar feitelijk zijn de problemen door deze aanpassing opgelost, of niet ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        In verband met levering, de ene zeggen dat de productie stil ligt in verband met problemen, en de andere zegt dat de productie gewoon niet mee kan.
                        Sedert gisteren zijn ze bij B&H opnieuw in stock.
                        Ook bij Art&Craft zijn ze in voorraad (staat in elk geval zo op hun site).

                        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Maandag 21 april ga ik op uitnodiging naar de Nikon Pro Tour te Brussel, ik zal eens wat meer proberen te weten te komen.
                        Keep us informed
                        Groeten, Freddy
                        http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1461346

                        Comment


                        • #13
                          Re: 24-70 leverbaar ?

                          Ik heb mijn 24-70 sinds gisteren.
                          Hij zal ook voorlopig op een D300 gebruikt worden.
                          Heb er al paar beeldjes mee geschoten maar van AF probleem nog niet veel gemerkt. Zal de chart-test ook eens doen deze week.

                          De eerste foto's leken opmerkelijk scherp en de AF is zeer snel.
                          D3s - D300+MD-10 - 14-24 - 24-70 - 70-200 VRII - 80-200 - 50 - SB900

                          Comment


                          • #14
                            Re: 24-70 leverbaar ?

                            Heb eveneens mijn 24-70 sinds zaterdag (tesamen met een leuk toestelletje )

                            Comment


                            • #15
                              Re: 24-70 leverbaar ?

                              Dan komt er toch schot in de zaak.
                              Welke winkels hebben geleverd ?
                              Groeten, Freddy
                              http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1461346

                              Comment

                              Working...
                              X