Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Canon 24-70 F/2.8 L = gewoon in voorraad hoor
De Nikon 24-70 F/2.8 G ED wordt op dit moment uitgeleverd denk ik (er zijn toch al mensen die hem hebben)
Inderdaad de Carl-Zeis 24-70 F/2.8 Vario Sonnar voor Sony is momenteel nog niet leverbaar en dit gaat nog wel een tijdje duren denk ik
(het is altijd handig als je er een merknaam bij zet, dat spaart wat opzoekwerk )
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
De Canon 24-70 F/2.8 L = gewoon in voorraad hoor
De Nikon 24-70 F/2.8 G ED wordt op dit moment uitgeleverd denk ik (er zijn toch al mensen die hem hebben)
Inderdaad de Carl-Zeis 24-70 F/2.8 Vario Sonnar voor Sony is momenteel nog niet leverbaar en dit gaat nog wel een tijdje duren denk ik
(het is altijd handig als je er een merknaam bij zet, dat spaart wat opzoekwerk )
Heb mijn 24-70 ontvangen op 30 jan 08. (fotorembandt.be)
Heeft een focusprobleem, moet nog "binnen" voor hercalibratie, maar kan het objectief de komende weken niet missen.
Zorg ervoor dat je je nieuwe lens bij levering en ter plaatse test dmv dit systeem!
Er zijn nog BD-collegas die met de 24-70 poblemen ondervonden.
Good luck
Ik heb ook problemen met deze op mijn D300, ik moet de AF fijnregeling + 16 bijstellen, gisteren ben ik mijn D3 gaan ophalen, en daar is de AF er knal op
In verband met levering, de ene zeggen dat de productie stil ligt in verband met problemen, en de andere zegt dat de productie gewoon niet mee kan.
Het is nu wel duidelijk dat deze lens voor FullFrame gemaakt werd, maar waarschijnlijk hebben ze niet meegerekend dat zoveel mensen nu reeds voor FullFrame glas zouden kiezen, met de hoop dat er een goedkopere FullFrame boddy op de markt komt.
Maandag 21 april ga ik op uitnodiging naar de Nikon Pro Tour te Brussel, ik zal eens wat meer proberen te weten te komen.
Maar eerlijk gezegd optisch en mechanisch toch een toplens hoor
Ik heb mijn 24-70 sinds gisteren.
Hij zal ook voorlopig op een D300 gebruikt worden.
Heb er al paar beeldjes mee geschoten maar van AF probleem nog niet veel gemerkt. Zal de chart-test ook eens doen deze week.
De eerste foto's leken opmerkelijk scherp en de AF is zeer snel.
Comment