Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Zeker, maar om te zeggen 'prijs kwaliteit is die de BESTE lens die je ooit gaat kopen' stuit mij tegen m'n borst. Populistenpraat.
Karel
voor een lens onder de 90 euro is het een super lensje, weinig negatiefs over te zeggen, denk dat zo wel nikonisten als canonisten hem wel in hun uitzet hebben zitten.
Canon 10D | 28mm f/2.8 | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.8 | 70-200 L f/2.8 USM | 35-350 L f/3.5-5.6 USM |
Sigma 17-35 EX f/2.8-3.5 | 24-70 F/2.8 EX DG Macro
Zeker, maar om te zeggen 'prijs kwaliteit is die de BESTE lens die je ooit gaat kopen' stuit mij tegen m'n borst. Populistenpraat.
Karel
seeeeeeeeg, amaai zenne
nen mens krijgt schrik om hier andere te helpen.
(sjance da ik rie rap schrik heb.)
als "populist" wou ik zeggen dat de 1.8 zeer goed is en wou de starter helpen en bevestigen "ja de 1.8 is een heel goede lens die maar 110 euro kost"
er zijn hier soms mensen die de sfeer een beke naar beneden halen en aanvallend reageren.
we zijn hier wel voor elkaar he, nie tegen elkaar.
- deze lens is voor héél veel doeleinden bruikbaar!
- de f1.8 slaat op de grootste opnening, dus f-waardes gaan vanaf 1.8 tot 22.
- 't is een héél goeie lens, zelfs voor het weinige geld. ('k heb er zelf wel geen )
mm
Niet meer... als ik me niet vergis heb ik de jouwe ooit overgenomen
Die doet nog steeds prima dienst trouwens.
Oh, en ja: de 1.8 is de beste lens qua prijs/kwaliteit, of is er nog een andere lens van 90 Euro die professionele beeldkwaliteit levert? Anders moet je me dat effe zeggen, want dan haal ik die ook meteen in huis.
Comment