Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke 24-70mm? Canon of Sigma?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke 24-70mm? Canon of Sigma?

Ik ben voor de 24-70 L II gegaan en ben er content van. Super kwaliteit en snelle focus.
    Heb me geriskeerd van ze bij simplyelectronics te bestellen en 'slechts' 1481 Euro betaald.

Comment

Ben je zeker van deze site? Ik ben nl. geïnteresseerd in de Canon 5D Mark III en deze lijkt erg goedkoop daar in vergelijking met andere sites.
      Zijn er hier soms mensen die ervaring hebben met simplyelectronics?
      Canon 5D Mark III | Canon 16-35mm f/2.8 L I | Canon 24-70mm f/2.8 L II | Sigma 50mm f/1.4 ART | Canon 100mm f/2.8 L MACRO IS | Canon 70-200mm f/2.8 L IS II | Canon 2x Extender III | Kenko 1.4 Extender

Comment

Ja hoor, er zijn hier nog mensen van belgiumdigital die erbij besteld hebben, er staat ergens een topic over.

Comment

Ik weet het....mijn antwoord is als vijgen na pasen.
          Ik ben op zoek naar een ultra wide zoom voor op mijn 6D, ik heb vroeger al een hele tijd een 17-40mm L van canon gehad en ik zweerde altijd ( en nu nog wel...) bij originele canon lenzen. Tot ik op de Tokina 16-28mm 2.8 ben gestuit. Veel testen en reviews van gelezen en veel vergelijkende testen met de 16-35mmL en de 17-40mmL van canon. Wat blijkt: Op gebied van scherpte en vervorming is de Tokina gewoon de betere, dus ook beter dan de prijzige 16-35L van canon en dat voor +/- 700 euro. Ik heb het ook moeilijk om te stellen dat er een Tokina beter is dan een veel duurdere Canon, maar ik zal mijn gedachtengang blijkbaar moeten bijsturen
          Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
          www.ginodepreter.com

Comment

Working...
          X