Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon EF-S 17-85 4-5.6 USM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• canon EF-S 17-85 4-5.6 USM

momenteel heb ik al een aantal lenzen voor mijn canon 400D zie sig
    nu zou ik nog 2 dingen beter willen zien:
    het eerste wat mij enorm stoort is de traagheid van mijn tamron 18-200 lens (duurt soms heel lang om scherp te stellen) is deze canon daar beter in?
    en ook maar dan in mindere mate zou ik betere foto's willen maken bij slecht licht. doe ik dan een goeie koop aan deze lens door stabilisatie of ben ik dan beter af met een lichtsterkere lens?
    andere opmerkingen of bedenkingen?
    MVG Eric
    Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Re: canon EF-S 17-85 4-5.6 USM

Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk bericht
    momenteel heb ik al een aantal lenzen voor mijn canon 400D zie sig
    nu zou ik nog 2 dingen beter willen zien:
    het eerste wat mij enorm stoort is de traagheid van mijn tamron 18-200 lens (duurt soms heel lang om scherp te stellen) is deze canon daar beter in?
    en ook maar dan in mindere mate zou ik betere foto's willen maken bij slecht licht. doe ik dan een goeie koop aan deze lens door stabilisatie of ben ik dan beter af met een lichtsterkere lens?
    andere opmerkingen of bedenkingen?
    MVG Eric
    Als je bij dat slecht licht stilstaande objecten schiet, dan ga je voor IS, en anders voor lichtsterk. Bij een sluitertijd van 1/30 zal je stilstaande objecten nog steeds scherp hebben, maar bewegende uiteraard niet meer.

Welk brandpunt heb je bij die slechte lichtomstandigheden meestal nodig? Anders moet je eens naar een 50mm 1.8 kijken. Heel lichtsterk en prima kwaliteit. En heel goedkoop.
    ______
    www.vue.photo

Comment

Working...
    X