Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AF-S bij SIGMA

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• AF-S bij SIGMA

Hallo,

Hoe kun je bij een Sigma lens zien of deze overeenkomt met de AF-S van Nikon. Ik las dat er dan HSM moet staan maar dat staat er niet overal en altijd bij (vb. op site Konijnenberg).

De Sigma DC 3,5-6,3/18-200 OS Nikon is dat een lens met AF-S functie ? Kun je deze dus op een pakweg D40, D60 gebruiken en stelt ie vanzelf scherp ?

Alain

Re: AF-S bij SIGMA

Bij Konijn zie ik hem ook niet direct staan, maar bij Rubens staat hij wel op de lijst:

Sigma 18-200mm DC OS HSM F: 3.5-6.3 Nikon Digitaal

En die werkt perfect op een D40 of een D60

Edit: Als ik op de prijs mag afgaan zou de lens die jij bedoelt dezelfde moeten zijn als de lens die ik net vermeld heb, enkel is er bij KB geen melding van HSM...
    Last edited by Bartoli; 21 maart 2008, 22:20.
    Mijn derde oog is een Nikon D90

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alain_M Bekijk bericht
      Hallo,

Hoe kun je bij een Sigma lens zien of deze overeenkomt met de AF-S van Nikon. Ik las dat er dan HSM moet staan maar dat staat er niet overal en altijd bij (vb. op site Konijnenberg).

De Sigma DC 3,5-6,3/18-200 OS Nikon is dat een lens met AF-S functie ? Kun je deze dus op een pakweg D40, D60 gebruiken en stelt ie vanzelf scherp ?

Alain
      Deze lens werkt zonder probleem op de D40(x), ik heb beiden....
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alain_M Bekijk bericht
        Ik las dat er dan HSM moet staan maar dat staat er niet overal en altijd bij (vb. op site Konijnenberg).
        De beste info over artikelen haal je natuurlijk bij de fabrikant zelf, de andere sites schrijven die info gewoon over en missen misschien soms dan dingen.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
        X