Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Gezien de HSM zal de Sigma-versie alvast wel autofocus hebben met de D40, D40x en D60 iets wat met de Nikon-versie helaas niet het geval is.
Mvg,
Dirk.
Juist HSM, maar dan zou ik de 30 mm 1,4 preferen met die 50 kan je binnen niet uit de voeten , die 30 mm heb ik ooit gehad en dat was een leuke scherpe lens.
Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140
Wat betekent HSM juist ?
Werkt de autofocus van deze lens niet op de D 300 ?
En voor de weinige keren dat ik deze lens zal gebruiken heb ik er moeite mee om er veel geld aan uit te geven al hoewel ik nog geen prijzen ken van die Sigma-lens . Ik zou ze alleen maar willen gebruiken voor een dansoptreden in zaal dewelke maar 1x per jaar plaats vindt .
HSM (Hyper-Sonic Motor)
Dit objectief maakt gebruik van een motoraandrijving d.m.v. ultrasone golven en garandeert een geruisloze en snelle AF scherpstelling.
Comment