Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grote lenzen topic?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Grote lenzen topic?

Beste allemaal,

Sinds een jaartje ben ik mij wat extra gaan verdiepen in de verschillende lenzen die er op de markt verkrijgbaar zijn.

Een goed overzicht is te vinden op de homepage van Canon zelf ( ik ben dus een canon gebruiker.) Echter staan daar volgens mij alleen de huidige types en worden de wat oudere types weggelaten (mk1 of mk11 etc.)

Nu vraag ik mij dus af of er hier ergens een overzicht circuleert met alle bestaande lenzen die compitabel zijn met Canon bodies, het liefst ook met adviesprijzen, maar is geen must. Overigens zijn Sigma- en Tamron varianten natuurlijk ook welkom !!

Cheers

Re: Grote lenzen topic?

Comment

Top !!

Zijn er nog meer mensen die wellicht zo'n goede link kennen ??

Comment

Lens Performance Survey

The digital picture

Fred Miranda

Groetjes
        Skitch
        " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Misschien in de titel van het topic "Canon" toevoegen, of anders voeg je bij "nuttige links" maar www.dyxum.com toe
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oops... Black B@ndit heeft op hetzelfde ogenblik dezelfde links gegeven.

Goeie links dus.

Groetjes
            Skitch
            " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
              Oops... Black B@ndit heeft op hetzelfde ogenblik dezelfde links gegeven.

Goeie links dus.

Groetjes
              Skitch
              Ik was iets sneller.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                Ik was iets sneller.
                'k Ben al wat ouder hé....

Groetjes
                Skitch

Comment

Wauw Toppie !!

Hier ga ik vele uurtjes plezier aan hebben !!

Comment

Working...
                  X