Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lensen voor Canon 350D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lensen voor Canon 350D

Hallo,

Ik doe mijn eerste stappen in de digitale reflexfotografie en heb een paar concrete vragen. Zit nu vol ongeduld te wachten op mijn tweedehandse Canon 350D body, moet alle momenten gaan aankomen. Ik heb gekozen voor alleen de body, zodat ik gelijk een geschikte lens kan aanschaffen. Op diverse fora lees je dat de meeste "kit" lensen na korte tijd aan de kant gelegd worden. Dus welke lens raden jullie mij aan, rekening houdend met de volgende feiten:
    - ik een groentje ben in fotografie in 't algemeen
    - foto's wil maken van vogeltjes en andere beestjes in en rond de tuin
    - foto's wil maken van moto's op en rond het circuit
    Graag Uw commentaar en advies.
    Alvast bedankt bij voorbaat.
    Vriendelijke groeten.

Re: Lensen voor Canon 350D

Voor we hier gericht op kunnen antwoorden moeten we weten wat je budget is.
    Wat wil je maximum in totaal spenderen?

Comment

Gezien alles nog in de kinderschoenen staat is mijn budget nog beperkt. De aankoop van de body heeft al een deel van dit budget op gesoupeerd.
      Ik zou al genoegen kunnen nemen met een lens die ergens tussen de € 200 en de € 400 kost. Ben toch van plan om mogelijk een gebruikte lens aan te schaffen, of is dit geen goed idee?
      Graag suggesties.
      Alvast bedankt.

Comment

De nieuwe kitlens, de EF-S 18-55 3.5-5.6 IS biedt zeer veel voor zijn geld

zie de test

met de zoekfunctie op dit forum zal je ook discussies over andere lenzen met een goede prijs/kwaliteitsverhouding vinden, oa de EF-S 55-250 4-5.6 IS

Comment

Working...
        X