Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft een Sigma macrolens 150mm? (en vraagje fisheye)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie heeft een Sigma macrolens 150mm? (en vraagje fisheye)

Ik heb een (volgens de particuliere verkoper) nieuwe Sigma EX 150mm f/2.8 APO Macro EX DC HSM gekocht in de VS. Ziet er alvast wel nieuw uit en functioneert prima, dus tot zover geen klagen.

Maar bij ontvangst blijkt er geen handleiding bij te zitten... Nu, in principe is dat natuurlijk niet zo erg, want alles wijst zichzelf wel uit en ken ik van andere lenzen, maar toch had ik graag dat documentje eens gelezen. De verkoper zegt dat dat er niet bij zat toen hij de lens kocht (ik denk dat hij het gewoon vergeten is er in te steken en het niet wilt nazenden voor de moeite en de kosten). Is er iemand die deze lens heeft en mij kan en wil helpen door de handleiding in te scannen en door te zenden/te uploaden?

Alvast heel veel dank voor de vriendelijke mensen die deze moeite willen nemen.

Of topic en volstrekt terzijde: op een Duitse site zie ik een advertentie voor een "Canon EF-S 10-22mm / F3,5-4,5 USM Fisheye". Ik neem aan dat men zich vergist, of bestaat er ook een Canon 10-22 Fisheye?

Re: Wie heeft een Sigma macrolens 150mm? (en vraagje fisheye)

Heb handleiding gevonden. Mag gesloten worden (tenzij iemand nog kan antwoorden op dat vraagje over de 10-22?).
    Last edited by Spi_DK; 23 februari 2008, 15:47.

Comment

Lijkt me weinig waarschijnlijk dat er een Canon 10-22 Fisheye bestaat.
      Nikon D50

Comment

Er zijn al enkele merken met fisheye-zooms,
        onderandere Pentax en Tokina als ik mij niet vergis,
        misschien zijn er nog.
        David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

Working...
        X