Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

50mm beschikbaarheid in mediamarkt.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 50mm beschikbaarheid in mediamarkt.

Hallo, weet iemand of de 50mm 1.8 prime (cannon) beschikbaar is in de mediamarkt in oostakker?
    'k heb nu al paar keer proberen bellen en altijd gaat het fout bij het doorverbinden naar de fotografie sectie in mediamarkt (later nog is proberen).. daarom dat ik het hier even vraag.
    'k zou er dan straks omgaan, dus dit topic mag dan ook weg later!

Bedankt alvast,

Bert
    Last edited by ryder; 16 februari 2008, 15:45.

Re: 50mm beschikbaarheid in mediamarkt.

Tried 2 times and not given up yet?

Try calling Art&Craft in Mariakerke.

Comment

Hmm daar is die prime 20 euro duurder dan konijnenberg, ik hoop dat hij in mediamarkt ook goedkoop is daarom.

Comment

In Middelburg lag hij er net voor €129, heb je niks aan maar misschien kun je dat daar noemen als die duurder is.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

In de mediamarkt zal die toch een stuk goedkoper zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ryder Bekijk bericht
            In de mediamarkt zal die toch een stuk goedkoper zijn?
            MM in M'burg, je bent dus ook in de reklame gaan geloven......
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

OT:

MediaMarkt is bijna altijd duurder, met sommige dingen stunten ze wel maar die zijn erg snel uitverkocht of de verkoper adviseert een 'beter' (en dus duurder) toestel/apparaat.

MM moet je eigenlijk gewoon links laten liggen.
              Ik ben er klaar mee.

Comment

bij konijnenberg 84euro nu en je kan online bestellen (denk niet da je ergens goekoper gaat vinden)
                mvg

ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                *BD1034BE

Comment

Heb vandaag m'n eos 40D gekocht bij Konijnenberg, vooraf eens de prijs gevraagd in Mediamarkt en die lag zo'n 270 hoger, dit zegt genoeg over de prijzen in Mediamarkt, is een 'toeristische' winkel om eens rond te kijken, maar niet echt om te kopen als je een beetje prijsbewust bent... misschien voor een Senseo ofzo of iets anders, de garantie is altijd 2j, als je iets koopt waarvan je verwacht problemen te hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                    In Middelburg lag hij er net voor €129, heb je niks aan maar misschien kun je dat daar noemen als die duurder is.
                    Oeps dat was wel een Nikkor en ik zie dat het over een Canon gaat.......

Comment

deze week ook een 50mm 1:8 gaan halen mediamarkt, prijs die ze mij gaven 139 €, ik zeg wablieft? Das wel duur hoor. Weet u dat diezelfde lens bij foto konijnenberg nu veel goeikoper staat en zelf bij canonline( bij ons een verdeler in de buurt) maar 106€. Gast verschiet, ga even chekken, pleegt overleg met collega, probeert nog te argumenteren dat foto k in het buitenland aankoopt waardoor zij goedkoper inkopen, dan haal ik nog maar ns de goeikopere officiele verdeler aan uit de buurt, en 5 min later en een paar telefoontjes mag ik het lensje meehebben aan 106€ zoals de prijs bij de canonverdeler uit de buurt. (voor mij goede prijs als ik reken dat 84€ plus verzendingskost (15€) of rit naar foto k ook al rond de 100€ draait.
                      Leren afdingen bij mediamarkt, zeker als je kan bewijzen dat ze in de buurt goeikoper zijn, ze gaan er zeker oren naar hebben, in de mediamarkt bij ons in de buurt toch. Al met dvd's voor gehad ook , ze verlagen ze als ze horen dat ze elders goeikoper staan.
                      smile ! ...it confuses people ...

Comment

Mediamarkt maakt daar reclame mee als in een straal van .. km een zaak is die goedkoper is.
                        Maar verkoopt die zaak via internet dan gaat de vlieger niet op.

Vorig zomer 2 nieuwe 250 GB HD's gekocht omdat ik bij de Mediamarkt was daar gekeken maar die bleken € 20,00 duurder dan bij een PC zaak op 2 km afstand.
                        Daar heb ik een verkoper op aangesproken maar die kwam met het argument dat deze zaak ook op internet verkocht.
                        Ik zij ze hebben een winkel hier in Groningen, Zwolle en Leeuwarden wat heeft dat met internet te maken.
                        De prijs op internet is hetzelfde als in de winkel het voordeel is dat je via internet kan bestellen en dat het in de door jou aangevinkte winkel voor je klaarlicht als er een levertijd op zit.

Helaas geen korting bij de Mediamarkt heb ze dus maar even 2 km verderop gekocht.
                        Vulpus pilum mutat, non mores.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Vos Bekijk bericht
                          Mediamarkt maakt daar reclame mee als in een straal van .. km een zaak is die goedkoper is.
                          Maar verkoopt die zaak via internet dan gaat de vlieger niet op.

Vorig zomer 2 nieuwe 250 GB HD's gekocht omdat ik bij de Mediamarkt was daar gekeken maar die bleken € 20,00 duurder dan bij een PC zaak op 2 km afstand.
                          Daar heb ik een verkoper op aangesproken maar die kwam met het argument dat deze zaak ook op internet verkocht.
                          Ik zij ze hebben een winkel hier in Groningen, Zwolle en Leeuwarden wat heeft dat met internet te maken.
                          De prijs op internet is hetzelfde als in de winkel het voordeel is dat je via internet kan bestellen en dat het in de door jou aangevinkte winkel voor je klaarlicht als er een levertijd op zit.

Helaas geen korting bij de Mediamarkt heb ze dus maar even 2 km verderop gekocht.
                          bah, slechte verkoper hoor, had jou beter een kleine korting proberen te versieren via hogerhand dan je weg te sturen met n kluitje in het riet, zo win je geen klanten volgens mij, maar blijkt dat de ene media markt de andere niet is...
                          Maar een mens kan maar proberen hé
                          Last edited by Mightycat; 16 februari 2008, 23:48.
                          smile ! ...it confuses people ...

Comment

Ik heb het 2 jaar terug in Antwerpen gezien dat ze een Sigma lens die Konijnberg voor 700 euro verkocht aanboden voor 1199.
                            Mediamarkt is bijna altijd te duur.
                            Sony en Olympus
                            Fotoseries

Comment

Ik heb die van mij een jaar geleden voor 64 euro, juist ja, 64 euro bij de Media Markt in Utrecht gekocht.

De lens was een actie icm een 350D actie toen. Door een enorme voorraad (toen) mocht ik de lens voor 64 euro kopen. Daarna was de lens 90 euro geworden.
                              Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

Comment

Working...
                              X