Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

50mm beschikbaarheid in mediamarkt.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 50mm beschikbaarheid in mediamarkt.

Nja na eindelijk binnen te geraken met bellen werd mij verteld dat de lens boven de 100 euro kwam..
    Ga dan maar van konijnenberg laten opsturen, dan heb ik tenminste zekerheid dat het goed zit met garantie etc. : )

Comment

Mediamarkt zou ik niks kopen van fotogerief of tv's of dvd-spelers. Waarom? Bij mediamarkt kan je een product enkel ruilen in originele verpakking maar ze mag niet geopend zijn lol. Hoe kan je dan u objectief of tv testen. Dienst na verkoop is echt slecht. In beste geval krijg je een aankoopbon om een ander product te kopen maar wat ben je daarmee als je er niet tevreden over de winkel bent. In slechtste geval wordt u product in herstelling gebracht 2maand kwijt, zeggen ze dat het niet stuk is terwijl het wel zo is en sta je er met de gebakken peren. Ga vlug bij konijnen of betaal iets duurder bij een lokale handelaar waar je rap kan binnenspringen moest er iets zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mightycat Bekijk bericht
        deze week ook een 50mm 1:8 gaan halen mediamarkt, prijs die ze mij gaven 139 €, ik zeg wablieft? Das wel duur hoor. Weet u dat diezelfde lens bij foto konijnenberg nu veel goeikoper staat en zelf bij canonline( bij ons een verdeler in de buurt) maar 106€. Gast verschiet, ga even chekken, pleegt overleg met collega, probeert nog te argumenteren dat foto k in het buitenland aankoopt waardoor zij goedkoper inkopen, dan haal ik nog maar ns de goeikopere officiele verdeler aan uit de buurt, en 5 min later en een paar telefoontjes mag ik het lensje meehebben aan 106€ zoals de prijs bij de canonverdeler uit de buurt. (voor mij goede prijs als ik reken dat 84€ plus verzendingskost (15€) of rit naar foto k ook al rond de 100€ draait.Leren afdingen bij mediamarkt, zeker als je kan bewijzen dat ze in de buurt goeikoper zijn, ze gaan er zeker oren naar hebben, in de mediamarkt bij ons in de buurt toch. Al met dvd's voor gehad ook , ze verlagen ze als ze horen dat ze elders goeikoper staan.
        voor 100euro rij ik met de auto van Antwerpen naar Frankrijk op verlof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door albert Bekijk bericht
          voor 100euro rij ik met de auto van Antwerpen naar Frankrijk op verlof
          leer lezen die 15 euro verzendingskosten he of ongeveer die prijs aan benzine
          smile ! ...it confuses people ...

Comment

Even terzijde, weet iemand de levertijd +- bij konijnenberg?
            'k zag dat alles uit nederlands kwam, dus dat kan wel even duren zeker?

Comment

Heb mijn battery grip daar gekocht en binnen 3 (werk)dagen was ie aan mijn deur,zonder verwittiging van konijnen (al hebben ze gezegd dat ze me gingen contacteren als ie uit nederland vertrok naar Belgie),ik betaal wel atijd aan de deur en nooit op voorhand,heb daar ook een geheugenkaart besteld maar is tot op heden nooit aangekomen

maar terug on topic,reken op een dag of 3 of 4 indien het in voorraad is in nederland
              Nikon D300 - Nikon 70 - 200 2.8 VRI - Nikon 85 1.8 - Nikon 12-24 - Nikon 80-400 VR AF - Nikon 24-70 2.8 and a little lowepro mini trekker AW to safe them from harm :-) Certified Photoshop Professional

Comment

heb er zelf ook een besteld, en na 2 dagen was hij er al!
                nuja, onverwachts, dacht dat het later ging zijn, en niet voorbereid op financieel vlak
                maar dan komen ze de dag erna terug
                No rules. Great shots.
                -

Comment

Tof tof zo snel :]
                  Gistere nacht besteld, moest ik hem woensdag (misschien morgen?! : O) al ontvangen zou het fantastisch zijn.

Comment

Even een klein vraagje:
                    lens is nog niet toegekomen, bij mijn order staat er 'gesloten'.
                    En bij detail staat er status: goedgekeurd verwerkt fase 1.
                    Wat houdt fase 1 in? Dit zeker nog niet opsturen?
                    'k vind het gesloten wat raar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ryder Bekijk bericht
                      Even een klein vraagje:
                      lens is nog niet toegekomen, bij mijn order staat er 'gesloten'.
                      En bij detail staat er status: goedgekeurd verwerkt fase 1.
                      Wat houdt fase 1 in? Dit zeker nog niet opsturen?
                      'k vind het gesloten wat raar.
                      Misschien niet meer op voorraad.
                      Vulpus pilum mutat, non mores.

Comment

Jawel, dat is't nu net : )
                        Mja afwachten.

Comment

Gesloten betekent dat ze het item hebben verstuurd.Ik hoop voor jou dat je niet op voorhand hebt betaald want soms zijn er problemen met de "aanlevering" thuis,zie mijn voorgaande post mbt mijn nog steeds niet aangekomen geheugenkaart (waarvoor ik heb gekozen om die thuis te betalen).

Dus niet paniekeren,wilt dus gewoon zeggen dat uw bestelling de deur uit is :-)

Veel geluk

Patrick
                          Nikon D300 - Nikon 70 - 200 2.8 VRI - Nikon 85 1.8 - Nikon 12-24 - Nikon 80-400 VR AF - Nikon 24-70 2.8 and a little lowepro mini trekker AW to safe them from harm :-) Certified Photoshop Professional

Comment

Heb hem sinds gistere (:
                            Ben er blij mee, alowel vind ik de AF echt wel moeilijk :/
                            Als't ietswat donker is moetk zelf soms gewoon manueel scherp stellen.

Comment

wat die gesloten betekend weet ik niet
                              was de lens nog op voorraad?
                              of heb je ze ondertussen al?
                              No rules. Great shots.
                              -

Comment

Working...
                              X