Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aankoop Nikkor 14-24mm 2.8
Collapse
X
-
-
Re: Aankoop Nikkor 14-24mm 2.8
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk berichtArt&Craft is wel duidelijk bij de goedkoopste en het is niet ver
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtKlik eens op bestellen Pol 1699€Art&Craft is wel duidelijk bij de goedkoopste en het is niet ver
Groetjes,
Pol.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Ik wil mij hier niet moeien en voor mijn beurt spreken, maar als je mij toelaat kan ik je de raad geven even een mailtje te sturen naar Sven van Art&Craft en melden dat je van de grote BD familie bent. Hij maakt dan wel een prijs op voor je.
Groetjes,
Pol.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtKlik eens op bestellen Pol 1699€Art&Craft is wel duidelijk bij de goedkoopste en het is niet ver
Welkom bij de Eyes On Media Webshop
- Meld U aan voor de Eyes On Media Nieuwsbrief en ontvang 2% korting op alle producten.
- Bestellingen boven de € 120,= excl. BTW worden gratis verzonden. excl.lengtevracht.
- Al onze prijzen zijn exclusief BTW. Prijswijzigingen en typefouten voorbehoudenHubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk berichtGeert, wat kost dat optisch juweeltje bij Art en Craft?), maar wat ze daar binnenhebben is onvoorstelbaar, en je mag er je goesting testen
Deze prijs is minder dan wat de vaste 14mm van Nikon kostte in de tijd, en deze zoom is beter op 14mm dan de prime heb ik gelezen
Van CA is bij dit objectief omzeggens geen sprake, het is natuurlijk wel gevoelig aan tegenlicht, maar wat wil je bij zo een breedhoek
Comment
Comment