Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herstelling lens/autofocus Iemand ervaring mee?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Herstelling lens/autofocus Iemand ervaring mee?

    Ik ben dus ongelooflijk dwaas geweest en half slapend heb ik mijn lens laten vallen. Meteen tot de conclusie gekomen dat de autofocus niet meer naar behoren ging en ze bij het scherpstellen bleef haperen. Lomp als ik ben daar wat aan willen draaien maar het dan toch zo gelaten want ik wou niets forceren. Maar uiteindelijk bleek het nog te gaan toen ik ze op de camera zette.
    Terug naar huis en daarnet mijn rugzak opengemaakt en plots hoorde ik dat er iets los zat in de lens. Ik al in paniek en ik zet deze terug op de body en krijg een errormelding. Dikke merde dus en waarschijnlijk een dure herstelrekening.

    Iemand die dit ook al heeft voorgehad? Of ervaring met herstellingen en wachttijden, kostprijzen?
    Ik zou ze wel willen laten herstellen want het is een goede lens die ik heel vaak gebruik. Ze is echter niet meer in garantie en ik ben natuurlijk bang voor het prijskaartje.
    Dus als iemand raad weet, ik heb echt wel raad nodig.
    http://blackletterday.wordpress.com

  • #2
    Re: Herstelling lens/autofocus Iemand ervaring mee?

    Mocht je van in de buurt van Gent zijn kan je anders hier eens horen


    Je lokale fotohandelaar kan je mss ook wel een idee van de prijs geven.
    Ik vrees wel een beetje want de kost van een arbeidsuur is niet mis en de prijzen de dag van vandaag zijn nu ook weer niet zo hoog, zeker als je die bvb van in the UK kunt kopen met de lage pond

    Comment


    • #3
      Re: Herstelling lens/autofocus Iemand ervaring mee?

      Welk type lens?
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #4
        Re: Herstelling lens/autofocus Iemand ervaring mee?

        Sorry was ik even vergeten

        Sigma 28-70 f2.8 EX APO

        Alvast bedankt voor dat adres in Gent. Ik studeer er en dat is dus mss wel een handig adresje. Maar zoals eerder gezegd vrees ik wat voor de reparatiekosten.
        http://blackletterday.wordpress.com

        Comment

        Working...
        X