Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lens voor pentax K100D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: lens voor pentax K100D

Indien het manuele focus mag zijn, dan heb ik misschien nog wel wat liggen aan dumpingprijzen. Van waar ben je ergens?
    Olympus OM-D EM-5 + wat glas

Comment

In west vlaanderen meer bepaald menen.

Comment

Oei, dan zal ik je niet echt kunnen verder helpen. Ben zelf namelijk van Diest en dat ligt een beetje uit de richting. Veel succes nog met de zoektocht.
        Olympus OM-D EM-5 + wat glas

Comment

na lang nadenken heb ik "bijna" een keuze gemaakt. Nu wil ik echt raad van jullie ik heb nu een kit lens 18-55 pentax en nu twijfel ik of ik de Pentax DA 50-200mm F 4-5.6 ED omdat ik toch al de 18-55 heb.
          Of is de Pentax DA 18-250 F 3.5-6.3 ED AL (IF) beter?
          Graag van iemand een reactie!
          danku

Met vriendelijke groeten

Dries

Comment

Zelf beschik ik over de DA 50-200 en ben daar wel tevreden over, maar...

- Ik gebruikte hem vooral op 200 mm, en gezien ik ook over de FA*200 2.8 beschik gebruik ik hem eigenlijk maar heel zelden.
            - Als je niet van lenzen wenst te wisselen is de DA 18-250 een goede keuze.
            - Als lenzen wisselen geen probleem is dan zou ik eerder opteren voor de nieuwe DA 55-300.
            Groetjes van tozumi

Bezoek hier mijn webstek

Comment

had ik ook al aangedacht maar ik zou hem graag hebben tegen 2de week van paasvakantie. Maar de 55-300 is nu nog moeilijk te verkrijgen niet?

Comment

Working...
              X