Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 10-20 mm => eBay

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sigma 10-20 mm => eBay

Er staan meerdere interessante aanbiedingen van verkopers uit Hong Kong op eBay. Heeft er iemand ervaring met zo'n aankoop? Ik weet dat ermogelijke tax en importkosten kunnen zijn.
    Maar waar ik me zorgen om maak is wanneer er een defect mocht zijn aan die lens. Kan ik hier in België dan ergens terecht, en zo ja waar?

Re: Sigma 10-20 mm => eBay

Deze lens moet je gewoon eerst proberen als je hem koopt, er zitten slechte tussen. Zelf heb ik er ook één zo gezien bij een testje bij de fotohandel en kijk eens bij Fred Miranda heel hoge en af en toe heel lage cijfers, dat duidt er ook op dat er slechte in omloop zijn.
    Last edited by hjanssen; 14 januari 2008, 14:55.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Bedankt voor de link, ik had dit reeds gelezen, daarom mijn vraag :
      Waar kan ik hier in België terecht mocht ik een slecht exemplaar ontvangen?
      Bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xjawax Bekijk bericht
        Bedankt voor de link, ik had dit reeds gelezen, daarom mijn vraag :
        Waar kan ik hier in België terecht mocht ik een slecht exemplaar ontvangen?
        Bart
        nergens, dan moet je het zelf terugsturen naar Hong Kong
        5DmkIII en wat glas

Comment

Ivm met Ebay verkopers & Hong Kong zijn er hier al threads geweest. Je vergeet de invoerrechten en taxen die je hier moet betalen. Sommige pakjes worden tegengehouden aan de douane en dan betaal je bijna hetzelfde bij als dat je ze hier zou hebben gekocht.
          En naar de garantie kun je ook fluiten als je er iets mee voor zou hebben, tenzij je het naar Hong Kong stuurt (met DHL of UPS kan dit oplopen). Mischien heb je geluk ivm douane en gaat je lens nooit kapot? Dan maak je een mooie deal. Is het een gok waard?
          Success met je keuze

Er staan meerdere interessante aanbiedingen van verkopers uit Hong Kong op eBay. Heeft er iemand ervaring met zo'n aankoop? Ik weet dat ermogelijke tax en importkosten kunnen zijn.
          Maar waar ik me zorgen om maak is wanneer er een defect mocht zijn aan die lens. Kan ik hier in België dan ergens terecht, en zo ja waar?

Comment

onlangs een 10 - 22 gekocht en niet getest in de winkel. Thuis werkte deze niet . Automatisch scherpstellen was niet mogelijk. Dus dan maar weer naar de winkel om om-te-ruilen.

Comment

Mmmmmm, misschien toch nog even de kat uit de boom kijken en wat verder sparen?
              Bedankt voor jullie mening!
              Bart

Comment

Mmmmmm, misschien toch nog even de kat uit de boom kijken en wat verder sparen?
                Bedankt voor jullie mening!
                Bart
                ik heb 2j geleden mijn sigma 10-20 gekocht in Livigno voor 370 euro...
                ben nu al volop aan het sparen om dit jaar daar terug enkele aankopen te doen
                5DmkIII en wat glas

Comment

Op welk toestel??
                  Sony en Olympus
                  Fotoseries

Comment

Working...
                  X