Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Voor die nachtfoto's zal er natuurlijk wel een statief gebruikt zijn.
Maar als ik die nachtfoto's bekijk dan zie ik dat die EF-S 55-250 IS heel weinig last heeft van flarevorming, en dat is ook positief.
Bij goedkope lenzen is dat meestal wel een probleem.
Ik bedoel gewoon dat hij het 's nachts niet beter doet dan overdag...
ja komaan zeg ... in de regen doet ie het waarschijnlijk ook niet beter dan in de zon we hebben het hier over de prestaties van een "plastik" lenske van minder dan 300€ .. doet me denken aan die flurk die in een discussie over de Tamron 28-300VC vond dat de canon 28-300L IS USM toch wel beter was ... hij vergat er wel bij te zeggen dat die canon ruwweg 4 a 5x duurder was dan het tamronneke .. .. beetje de kerk in 't midden van 't dorp houden he
ja komaan zeg ... in de regen doet ie het waarschijnlijk ook niet beter dan in de zon we hebben het hier over de prestaties van een "plastik" lenske van minder dan 300€ .. doet me denken aan die flurk die in een discussie over de Tamron 28-300VC vond dat de canon 28-300L IS USM toch wel beter was ... hij vergat er wel bij te zeggen dat die canon ruwweg 4 a 5x duurder was dan het tamronneke .. .. beetje de kerk in 't midden van 't dorp houden he
Ik zou graag eens wat portret foto's zien van gewone mensen buiten gekiekt, met name dan natuurlijk van het gezicht om eens te kijken wat zo'n lens doet met de menselijke huid, zo tussen de 150 en 200 mm.
Grz, Dick.
Aub straatfoto's
Model = Canon EOS 400D DIGITAL
Exposure Time = 1/1500"
F Number = F8
ISO Speed Ratings = 200
Focal Length = 154mm
Exposure Time = 1/750"
F Number = F8
ISO Speed Ratings = 200
Focal Length = 163mm
Exposure Time = 1/8"
F Number = F8
ISO Speed Ratings = 200
Focal Length = 163mm
Last edited by Duindistel; 17 februari 2008, 20:17.
Interessant onderwerp hier ! Was van plan om een 70-200 F4 L (500 euro) aan te schaffen, en nu lees ik dit. Ik mis wel de letters USM op de 55-250. Hoe erg is dit ?
Interessant onderwerp hier ! Was van plan om een 70-200 F4 L (500 euro) aan te schaffen, en nu lees ik dit. Ik mis wel de letters USM op de 55-250. Hoe erg is dit ?
groetjes ... michel
Tja USM is geruislozer maar kan ik van de 55-250 ook nie klagen en daarbij heb je nog IS.
Comment