hey,
zonet mijn d80 met nikkor 18-200 VR verkocht aan een mede BD'er
ik ben dus op zoek naar een goede camera die vooral ook goed is bij hoge iso's, ik kwam tot de keuze fuji s5 pro en canon 40D
met canon heb ik geen ervaring, maar iedereen blijkt toch te spreken van zeer weinig ruis bij hoge iso's
nu ... in geval van canon, welke lens kan ik best in het pack met de body kopen? zitten 2 interessanten tussen, maar hoe goed zijn ze?
canon 40D + Canon EF-S 17-55mm F 2.8 IS USM voor 1871 euro
of
canon 40D + 17-85 IS + 70-300 IS voor 1773 euro
ok, 2 lenzen bij de body (goed voor een volledig bereik) tegenover de lichtsterke 17-55mm, is deze laatste echt kwalitatief zo goed door de prijs (en wat is USM?) ?
naast moeilijke keuze van body, nog eens moeilijke keuze in objectieven ...
need help
zonet mijn d80 met nikkor 18-200 VR verkocht aan een mede BD'er
ik ben dus op zoek naar een goede camera die vooral ook goed is bij hoge iso's, ik kwam tot de keuze fuji s5 pro en canon 40D
met canon heb ik geen ervaring, maar iedereen blijkt toch te spreken van zeer weinig ruis bij hoge iso's
nu ... in geval van canon, welke lens kan ik best in het pack met de body kopen? zitten 2 interessanten tussen, maar hoe goed zijn ze?
canon 40D + Canon EF-S 17-55mm F 2.8 IS USM voor 1871 euro
of
canon 40D + 17-85 IS + 70-300 IS voor 1773 euro
ok, 2 lenzen bij de body (goed voor een volledig bereik) tegenover de lichtsterke 17-55mm, is deze laatste echt kwalitatief zo goed door de prijs (en wat is USM?) ?
naast moeilijke keuze van body, nog eens moeilijke keuze in objectieven ...
need help

Comment