Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

    Hier ook vandaag mijn geld gestort gekregen Heb net iets langer dan een maandje moeten wachten. Valt dus reuze mee.
    Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

    Comment


    • #92
      Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

      Ik heb mijn 40D in november gekocht & alles onmiddelijk opgestuurd, tot nu toe nog geen teken van leven gekregen
      #BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
      Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

      Comment


      • #93
        Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

        Heb op 21 december mijn barcodes en alles opgestuurd ... en gisteren een mailtje ontvangen ... ze slapen dus nog niet ginder, nu nog even wachten op de centjes ... waar we dan Canon nog verder mee gaan sponsoren natuurlijk

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #94
          Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

          Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
          Heb op 21 december mijn barcodes en alles opgestuurd ... en gisteren een mailtje ontvangen ... ze slapen dus nog niet ginder, nu nog even wachten op de centjes ... waar we dan Canon nog verder mee gaan sponsoren natuurlijk

          Mark
          Nee, maar hun manier van werken is toch raar zulle. Ik heb op 3 januari alles ingezonden en de 18 de januari al zo een mailtje gekregen. Ik wacht nu ook af.
          Groetjes Steco

          Comment


          • #95
            Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

            bij mij is de storting een paar dagen geleden gebeurd, heeft dus in totaal ietsje meer dan een maand geduurd.

            Comment


            • #96
              Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

              Heb reeds twee maal aan een cashback actie mee gedaan en nooit problemen gehad steeds het geld terug gestort binnen de 6 weken.
              EOS 30D CANON - EF S 17-85 IS USM - CANON EF 70-300 IS USM - CANON EFS 10-22 - METZ 58 AF-1 - 055XPROB - 322RC2 -BG-E2

              Comment


              • #97
                Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

                eindelijk vandaag bericht gekregen van Canon dat ze binnen 20 dagen cash back zullen storten

                Comment


                • #98
                  Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

                  Wanneer begint de volgende cashback?
                  30D + 17-85 USM IS + 50 f1.4

                  Comment


                  • #99
                    Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

                    half december alles verstuurd (70-200) maar tot op heden
                    zwijgen die van CANON in alle talen
                    (kan men mailen of bellen naar die canonen)

                    Comment


                    • Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

                      Oorspronkelijk geplaatst door kazan Bekijk bericht
                      half december alles verstuurd (70-200) maar tot op heden
                      zwijgen die van CANON in alle talen
                      (kan men mailen of bellen naar die canonen)
                      Ja, je moet bellen! Dat heb ik ook gedaan, en toen zei de persoon aan de telefoon dat er een fout zat in mij IBAN nummer (alhoewel ik alles terdege had nagekeken en ge-dubbel-checked). Er was een probleem opgetreden bij het storten...
                      Niemand had mij verwittigd, geen mailtje, geen vermelding, ze zwegen in alle talen!
                      Had ik niet gebeld, dan was ik mijn centen kwijt.
                      Nu heb ik opnieuw mijn IBAN nummer doorgemaild, en heb ik bericht teruggekregen dat ze gaan storten.....er staat niet bij wanneer.....
                      Dus ik moet eerst mijn centjes nog zien, maar er beweegt wel iets als je belt.
                      Veel succes!
                      #BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
                      Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

                      Comment


                      • Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

                        Oorspronkelijk geplaatst door sallybelgium Bekijk bericht
                        Ja, je moet bellen! Dat heb ik ook gedaan, en toen zei de persoon aan de telefoon dat er een fout zat in mij IBAN nummer (alhoewel ik alles terdege had nagekeken en ge-dubbel-checked). Er was een probleem opgetreden bij het storten...
                        Niemand had mij verwittigd, geen mailtje, geen vermelding, ze zwegen in alle talen!
                        Had ik niet gebeld, dan was ik mijn centen kwijt.
                        Nu heb ik opnieuw mijn IBAN nummer doorgemaild, en heb ik bericht teruggekregen dat ze gaan storten.....er staat niet bij wanneer.....
                        Dus ik moet eerst mijn centjes nog zien, maar er beweegt wel iets als je belt.
                        Veel succes!
                        als ik nu dat telefoonnummer nog kende dan was ik weer al een stap verder

                        Comment


                        • Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

                          Oorspronkelijk geplaatst door kazan Bekijk bericht
                          als ik nu dat telefoonnummer nog kende dan was ik weer al een stap verder
                          Gewoon op de site bij "contacteer ons"
                          en ik citeer :
                          -------------
                          00 800 22666 767 (UIFN-nummer, Universal International Free Number)
                          U kunt ons ook bellen op 02 6200 197
                          -------------

                          Soms ben je zo makkelijk een stap verder....
                          #BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
                          Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

                          Comment


                          • Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

                            Ik zat in de eerste cash-back actie en had heel snel een bevestigingsemail maar had tot nog toe nooit de moeite genomen om te kijken of men eigenlijk mijn geld al had gestort. Vandaag vind ik een cheque terug in de post voor mijn 100 euro.8 maanden of zo na het terugstorten, waarschijnlijk dus ook geen correct IBANnr terwijl ik dat meerdere keren had gecontroleerd. Maar ik heb dus mijn geld

                            Comment


                            • Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

                              Doet Caonon dit elk jaar?
                              Is er dit jaar nog een CashBack op komst?

                              VGR
                              SF
                              00.00 Gone

                              Comment


                              • Re: Canon start nieuwe Cashback acties [tot 31/12/2007]

                                Oorspronkelijk geplaatst door StoneFree Bekijk bericht
                                Doet Caonon dit elk jaar?
                                Is er dit jaar nog een CashBack op komst?

                                VGR
                                SF
                                De laatste jaren is er altijd wel een cashback-actie geweest.
                                http://barthuysmans.smugmug.com/
                                BD0338BE

                                Comment

                                Working...
                                X