Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke zou je kiezen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welke zou je kiezen

Welke van de 2 lenzen zouden jullie verkiezen om als goed walk around lens te gebruiken ?

Sigma AF 17-70mm f/2.8-4.5 DC macro

Tamron AF 28-75mm f/2.8 SP XR Di LD

Graag een beetje uitleg van het hoe en waarom je eentje de voorkeur geeft.
    Moet een keus kunnen maken voor aankoop.
    Of is er een alternatief voor .

Bedankt
    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

Re: welke zou je kiezen

wat de technische kwaliteit van die lenzen is weet ik niet, maar ik zou persoonlijk nooit voor 'n lens gaan die met 28 begint omdat je dan geen enkele groothoek hebt

Comment

paparazzi , dat is een heel juist antwoord , ik wou dat eerst overlappen met een groothoek , maar nader beken als ik de 17-70 mm neem spaar ik hier weer even een lensje uit.
      dus de keuze komt dan alweer iets makkelijker voor mij

van harte bedankt

is er voor de 17-70 van sigma misschien een ander alternatief ?

bedankt
      "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
      *BD1033BE*

Comment

was er ook geen 17-55 (of 50?) 2.8 van tamron die goed staat aangeschreven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
          was er ook geen 17-55 (of 50?) 2.8 van tamron die goed staat aangeschreven?
          Inderdaad, een 17-50 f/2.8 Zou naar het schijnt de kwaliteit van de 28-70 f/2.8 evenaren en zelfs zeer dicht de kwaliteit van de Nikkor 17-55 f/2.8 benaderen.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
          X