Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 28-75 2.8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tamron 28-75 2.8

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
    Tamron 17-35/2.8-4 is anders ook een heel goede lens.
    Ja, maar dan heb ik weer net te weinig bereik. Ik heb al een 12-24 en een 28-75 en zoek iets wat een beetje overlappend werkt, zodat ik met 2 body's kan werken (12-24 en 17-50 of 17-50 en 28-75) ipv altijd te moeten wisselen en zodoende shots te missen.

Mvg,
    TravelToy.
    www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht
      Ja, maar dan heb ik weer net te weinig bereik. Ik heb al een 12-24 en een 28-75 en zoek iets wat een beetje overlappend werkt, zodat ik met 2 body's kan werken (12-24 en 17-50 of 17-50 en 28-75) ipv altijd te moeten wisselen en zodoende shots te missen.

Mvg,
      TravelToy.
      Ik heb me de Nikkor 37-70 f/2.8 2de hands aangekocht, schuifzoomlensje maar wel van hele goede kwaliteit , 300€ voor betaald
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik ben ook serieus aan 't denken deze lens te kopen voor gebruik in de studio.
        Misschien wat plastiekerig maar ik ga er toch niet mee nr buiten en ik ga goed om met mijn materiaal.

Ik heb in de tijd deze lens op scherpte vergeleken (via photozone) met de verschillende primes van nikon in dit bereik. er is nagenoeg geen verschil (behalve dat die dus start aan 2.8).

Ik kan me deze twee negatieve puntjes herinneren :
        * hij zou soms niet juist focussen
        * iets gehoord van een astigmatisme/ oneffen oppervlak

Kan iemand dit confirmeren?
        Last edited by PSG; 24 november 2006, 18:27.

Comment

Working...
        X