Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Km 28-75 2.8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Km 28-75 2.8

    Graag jullie advies:

    Ik kan op internet een KM 28-75 2.8 voor 236,- kopen. Dezelfde lens is nieuw bij Konijenberg 299,-. Doe ik er goed aan om deze lens te kopen of zal ik hem maar laten schieten?

    Groeten, Boxum56
    KM 5D, 18-70 3.5-5.6 / 17-70 2.8-4.5 / 28-75 2.8 / 50 2.8 / 75-300 4-5.6 / 2 Gb @ Velbon

  • #2
    Re: Km 28-75 2.8

    Oorspronkelijk geplaatst door Boxum56 Bekijk bericht
    Graag jullie advies:

    Ik kan op internet een KM 28-75 2.8 voor 236,- kopen. Dezelfde lens is nieuw bij Konijenberg 299,-. Doe ik er goed aan om deze lens te kopen of zal ik hem maar laten schieten?

    Groeten, Boxum56
    Als deze lens in prima staat is, dan hoef je niet echt te twijfelen.

    Je zal merken dat jouw 35-70 ook niet meer gebruikt gaat worden, eenmaal je de 28-75 hebt. Als je die dus verkoopt, is de netto kost nog lager...
    Voor reviews van deze lens, kan je het beste op www.dyxum.com terecht.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

    Comment


    • #3
      Re: Km 28-75 2.8

      Oorspronkelijk geplaatst door Boxum56 Bekijk bericht
      Graag jullie advies:

      Ik kan op internet een KM 28-75 2.8 voor 236,- kopen. Dezelfde lens is nieuw bij Konijenberg 299,-. Doe ik er goed aan om deze lens te kopen of zal ik hem maar laten schieten?

      Groeten, Boxum56

      Wat ik al eens probeer en soms met succes, is naar mijn vertrouwde zaak stappen en de internetprijs voorleggen!
      Soms bekom ik toch nog een mooie korting en hoef ik niet de risico's en wachttijden via internet erbij te nemen.
      't Proberen waard nietwaar...nee heb je, ja kun je krijgen.

      Succes.
      Henri
      Henri

      Comment


      • #4
        Re: Km 28-75 2.8

        Oorspronkelijk geplaatst door HdL Bekijk bericht
        Wat ik al eens probeer en soms met succes, is naar mijn vertrouwde zaak stappen en de internetprijs voorleggen!
        Soms bekom ik toch nog een mooie korting en hoef ik niet de risico's en wachttijden via internet erbij te nemen.
        't Proberen waard nietwaar...nee heb je, ja kun je krijgen.

        Succes.
        Henri
        Klopt wel, alleen is deze lens in niet al te veel fotozaken nog verkrijgbaar (ik ken er geen enkele die ze nog heeft, tenzij online à la Konijnenberg dan).
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

        Comment


        • #5
          Re: Km 28-75 2.8

          Bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik er wel uit ben. Voordeel van dit soort lens bij dit soort prijzen, hij behoudt zijn waarde wel aardig dacht ik dus eigenlijk heb ik niet zo veel te vrezen (toch?).

          Groeten, Boxum56
          KM 5D, 18-70 3.5-5.6 / 17-70 2.8-4.5 / 28-75 2.8 / 50 2.8 / 75-300 4-5.6 / 2 Gb @ Velbon

          Comment


          • #6
            Re: Km 28-75 2.8

            Oorspronkelijk geplaatst door Boxum56 Bekijk bericht
            Voordeel van dit soort lens bij dit soort prijzen, hij behoudt zijn waarde wel aardig dacht ik dus eigenlijk heb ik niet zo veel te vrezen (toch?).
            Dat is juist volgens mij. Ik denk dat je er absoluut niets aan hoeft te verliezen, integendeel.
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

            Comment

            Working...
            X