Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma macro: waar te koop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sigma macro: waar te koop

Iemand een idee, hint of ervaring waar ik best een Sigma 150 of 180mm macro lens kan aankopen (winkel, online). Graag in België, liefst in vlaanderen.
    Op wat moet ik nogal letten indien ik online koop? Wat met de garantie. Hier in Brugge ken ik geen enkele winkel dat Sigma verkoopt.

Alle info is welkom !!!
    Le talent n’existe pas. Le talent, c’est d’avoir l’envie de faire quelque chose (Jaques Brel).

Re: Sigma macro: waar te koop

De mijne (sigma 150) komt van www.geheugenkaart.be (Putte). Zeer tevreden over. Heel vriendelijke mens.
    http://www.flickr.com/photos/frederiklerouge

Comment

Mijn sigma 150 komt ook van geheugenkaart.be.

Is inderdaad een goed mens. Kon daar de lens uittesten alvorens ik die kocht. Had eerst een slechte vast. Was geen probleem: hij haalde onmiddellijk een 2de uit zijn stock en die was onmiddellijk goed.

Comment

Wat was er slecht aan?
        Groetjes Steco

Comment

Deze middag ook bij Otto geweest van geheugenkaart, prima service, leuke babbel, spijtig dat hij zover uit mijn buurt woont anders sprong ik er wel eens meer binnen. Voor de geinteresseerden, ik heb eens geinformaard naar de Sigma 50-150, deze was direct beschikbaar met canonvatting, ze waren op stock, de nikonvatting is eigenlijk nog niet uitgekomen.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SteveDDT Bekijk bericht
            Mijn sigma 150 komt ook van geheugenkaart.be.

Is inderdaad een goed mens. Kon daar de lens uittesten alvorens ik die kocht. Had eerst een slechte vast. Was geen probleem: hij haalde onmiddellijk een 2de uit zijn stock en die was onmiddellijk goed.
            Wat bedoel je met "een slechte" ? geen communicatie met de cam , of onscherp ? of ... ?
            www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

Comment

Working...
            X