Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tokina 24-200

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tokina 24-200

Meestal komen de Sigma 18-200, Tamron 18-200 en Nikkor 18-200 ter sprake als er gedacht wordt aan een Megazoom. Maar ik kwam onlangs de Tokina 24-200 tegen, ok niet veel groothoek, maar wel veel zoom. Lijkt me zeer stevig gebouwd, weegt ook een pak meer dan de Sigma of Tamron. Ik heb echter maar één test van de Tokina gevonden op het internet. Dus de vraag heeft iemand hier met die Tokina positieve of negatieve ervaringen?

Re: Tokina 24-200

zelf heb ik er geen ervaring mee, maar op fredmiranda.com vind je wel een aantal gebruikerservaringen ( geen idee of dat woord echt bestaat )
    Nice pen, bet you write good stories with it.
    Nikon D50 * 17-35 F2.8 * 35-70 F2.8D * 50 F1.8 * 180 F2.8 * Tamron 90 F2.8 * SB-600

Comment

ik heb er ooit een nieuw gekocht en dezelfde dag teruggezonden naar duitsland .dit was de grootse brol die ik ooit had .
      Niks scherp ,traag ect....

Comment

Ik heb een paar jaar terug Konijnenberg gebeld over deze lens die gaven mij het dringende advies deze lens niet aan te schaffen wegens focusproblemen op mijn toenmalige Fujifilm S2; met daaraan toegevoegd de mededeling dat de scherpte me ook niet zou meevallen. Niet doen dus!
        Sony en Olympus
        Fotoseries

Comment

Bedankt voor de reacties, uit wat ik hier gelezen heb, en uit wat ik lees op fredmiranda ben ik niet overtuigd van dit objectief, en zal ik deze zeker niet aankopen.

Comment

Working...
          X