Zijn volgens jouw die bodies zo goedkoop
Als je dan ook nog weet dat je aankoop na 3 jaar bijna geen restwaarde heeft. Dan is dat hij zelfs zeer duur tov een lens die toch steeds haar waarde behoud.
Allemaal goed en wel die andere BTW in belgie maar hoe verklaar je dan het verschil tussen de prijs voor de 18-200mm vr
die bij Rembrant 675€ kost dit is ook zo bij corne en bij konijn maar liefst 775€ niemand kan ze uit vooraad leveren
Ook de twee nieuwe nikon lenzen zijn veel prijziger bij konijn
In de toekomst zal het niet meer lonen om in nederland of Duitsland te bestellen zal wel om de hoek gaan schoppen
Doet toch wel pijn als je die wil kopen en dan oudere posts vind waar prijzen van 635 Euro vermeld wordt, terwijl je nu ruwweg 800 euro mag tellen... Ik ben nogal actief in de IT wereld en gewoonlijk is de prijs het hoogst vlak na de introductie, waarna hij gelijdelijk aan daalt... Hier duidelijk niet.
Als je dure prijzen wilt, kijk dan eens naar de Franse winkels... Misschien worden de prijzen doorheen Europa gelijkgeschakeld?
Sigma/Tamron zullen er waarschijnlijk wel bij varen
geleidelijk, inderdaad.
is bij sigma al bezig. de zogenaamde "DG" lenzen zijn al iets duurder
gelukkig heb ik net mijn Sigma 70-200 f2.8 besteld nog geen prijsstijging gezien een van de vorige weken...
kvind dat de prijzen op de nikkors echt wel teveel de hoogte in gegaan zijn hoor!
Bij stijgende Nikon/Canon-prijzen zullen deze fabrikanten ook hun prijzen geleidelijk aan verhogen. Neem het van mij aan.
Misschien wel, maar als je je budget niet wil mee laten varieren vallen zij nog mogelijk nog altijd binnen je budget terwijl de nikkors er dan misschien buiten vallen...
Als ik nog eens naar Polen ga zal ik daar eens naar de prijzen kijken, misschien is het daar goedkoper dan in Duitsland
Ik heb mij nog snel een 70-200VR gekocht bij cameranu.nl. Had gezien dat die bij alle andere webwinkels duurder was geworden (tot 700€ verschil!!) maar bij hen nog niet.
Gisteren geleverd. (en vandaag niet meer leverbaar - heb ik de laatste goedkope ? )
Ik zie het als een belegging in een goeie fles wijn
Ik heb mij nog snel een 70-200VR gekocht bij cameranu.nl. Had gezien dat die bij alle andere webwinkels duurder was geworden (tot 700€ verschil!!) maar bij hen nog niet.
Gisteren geleverd. (en vandaag niet meer leverbaar - heb ik de laatste goedkope ? )
Ik zie het als een belegging in een goeie fles wijn
Inderdaad! Jij hebt geluk gehad!
Klink er maar eens op
Comment