Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Polarisatie filter en draaiende front ring?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Polarisatie filter en draaiende front ring?

@mitChill: 't is denkelijk gewoon de kif hoor! Niet iedereen kan het zich veroorloven om meteen te investeren in wat'ie leuk vindt.

Anyway, het juiste antwoord is reeds gegeven en misschien ken je het verhaal al, maar ik zou je toch nog willen wijzen op http://dpfwiw.com/polarizer.htm, interessant leesvoer over polarizers.

Comment

Als beginnend amateurfotograafke lees ik al ruim een jaar regelmatig veel interessante dingen op deze site. Het is er nog niet van gekomen een vraag op deze site te posten, vooral omdat ik soms nog een beetje bang ben een domme vraag te stellen. En ik heb net geleerd dat ik maar gewoon met m'n vragen moet blijven lopen, want je wordt hier direkt door de 'ervare fotografen' aangepakt en de grond in gestampt.

Jammer eigenlijk...
      Michael

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michaeltje
        Als beginnend amateurfotograafke lees ik al ruim een jaar regelmatig veel interessante dingen op deze site. Het is er nog niet van gekomen een vraag op deze site te posten, vooral omdat ik soms nog een beetje bang ben een domme vraag te stellen. En ik heb net geleerd dat ik maar gewoon met m'n vragen moet blijven lopen, want je wordt hier direkt door de 'ervare fotografen' aangepakt en de grond in gestampt.

Jammer eigenlijk...
        Gewoon niets van aantrekken.
        Er zijn nog velen die wel willen helpen.

Alleen probeer de boot in het midden te houden en u eerst wat op basisniveau te informeren. Sommige mensen vragen gewoon van hen in 20 zinnen fotografie aan te leren. Da's dan wel wat teveel van het goede natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mitChill
          Opmerkelijk dan toch wel dat de meeste er als de eerste bij zijn om te zeggen dat men de kitlenzen beter links laat liggen en men beter investeert in goed glas. Spreken sommigen zich hierzelf nu niet tegen?
          Ik kan je zeker volgen in onmiddellijk goed materiaal kopen.
          En je werkt er zelf voor, dus iedereen maakt voor zichzelf de keuzes.

Persoonlijk zou ik zeggen : let er wel voor van niet in de val / hype te vallen van voortdurend en snel nieuw materiaal te kopen.

Ik stond eerst ook te springen om een D200 te kopen want die was toch zoveel beter dan een D70. Ik ben blij dat ik het niet heb gedaan.
          Investeer dus niet alleen in materiaal maar zeker ook in ervaring/kennis.
          Beide zijn belangrijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefken
            Gewoon niets van aantrekken.
            Er zijn nog velen die wel willen helpen.

Alleen probeer de boot in het midden te houden en u eerst wat op basisniveau te informeren. Sommige mensen vragen gewoon van hen in 20 zinnen fotografie aan te leren. Da's dan wel wat teveel van het goede natuurlijk.
            Kan ik voor 100% bijtreden
            Misschien kunnen de FAQ of tips uitgebreid worden met veel gevraagde items.
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mitChill
              Het doel van dit forum is nog altijd ervaringen delen en van elkaar iets bijleren. Het kan zijn dat jij met een enorme bagage aan kennis en ervaring geboren zijt geworden, helaas was dit bij mij niet het geval. Ik ben nog niet lang met fotografie bezig, dus er zijn nog dingen die ik niet weet. Probeer dan ook wat begrip op te brengen voor de iets minder met kennis getooide (op het gebied van fotografie) mens.

Ik weet dat ik vandaag weer iets bij heb geleerd en dat was niet door die post van jou!
              Groot gelijk! En trek het je niet teveel aan, 'k heb precies hetzelfde meegemaakt met dezelfde poster, hij doet dit blijkbaar bij elke beginneling die het waagt een vraag te stellen waarvan hij vindt dat ze te dom is (vrij arrogant vind ik dat) om een antwoord op te geven, dan vraag ik mij af waarom zoveel moeite doen om te antwoorden

Comment

Working...
              X