Ik heb een probleem met mijn lens (18-55mm) die bij mijn Nikon D50 was bijgeleverd. Deze was namelijk geblokkeerd op 18mm en mij autofocus zat helemaal los en de lens rammelde (ik heb er nochthans steeds goed zorg voor gedragen, gekuis, hij had geen schrammetje...). Toen ik ermee (meer dan een maand geleden) naar mijn fotowinkel ging hebben ze de lens onmiddelijk naar Nikon opgestuurd, dit alles onder garantie (toestel en lens waren 2 maanden oud) en nu heb ik vernomen van de winkel dat mijn lens hersteld is onder garantie en hij enkel nog moet worden opgestuurd...
Ondertussen gebruikte ik mijn 28-80mm lens, ook een Nikon, die bij mijn analoge F65 was bijgeleverd, een tijdje terug... Na 1000tal fototjes met deze lens genomen te hebben, lap, hetzelfde probleem. Doe ik iets verkeerd of ligt het aan mijn lenzen, dat die van slechte kwaliteit zijn (ze zien er alleszinds maar plastiek-achig uit
)?
Zou iemand me kunnen helpen, ik geraak er echt niet meer aan ui!
?
Dank bij voorbaat!!!
Ondertussen gebruikte ik mijn 28-80mm lens, ook een Nikon, die bij mijn analoge F65 was bijgeleverd, een tijdje terug... Na 1000tal fototjes met deze lens genomen te hebben, lap, hetzelfde probleem. Doe ik iets verkeerd of ligt het aan mijn lenzen, dat die van slechte kwaliteit zijn (ze zien er alleszinds maar plastiek-achig uit

Zou iemand me kunnen helpen, ik geraak er echt niet meer aan ui!

Dank bij voorbaat!!!
Comment