Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

konica minolta objectief?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• konica minolta objectief?

Ik heb nog niet zo lang een konica minolta en ik zou helemaal al niet weten welke objectieven er passen op mijn dynax 5D. Weet er soms iemand een site waarop alle objectieven staan en op welke cams deze passen?
    http://zwartdopzwaanorigami.t35.com/

Re: konica minolta objectief?

Ik ben zeker geen kenner van Konica Minolta materiaal, maar voor zover ik gelezen heb, zouden de objectieven die Sony verkoopt moeten passen op de Konica Minolta.

Op deze site zou je moeten vinden welke objectieven van Sony er zoal bestaan. Voorts kijken bij Sigma, Tamron en Tokina, en kijken welke objectieven een KM-vatting hebben.

Comment

www.dyxum.com heeft alle objectieven die met KM vatting gemaakt worden. Zowel van KM zelf, als van de vreemdmerken.
      Van Minolta X-700 en een hoop glas via 7Xi naar 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BasK
        www.dyxum.com heeft alle objectieven die met KM vatting gemaakt worden. Zowel van KM zelf, als van de vreemdmerken.
        "Bijna" alle objectieven kan je daar vinden. Sommige minder frequent voorkomende, zijn (nog) niet in hun lijstje opgenomen... (Bv. de Tokina AT-X 80-400 AF (niet AFII) en Tokina AT-X 100 Macro...).
        Dus, alles wat je daar vindt, kan je gebruiken; maar ook als je een lens daar niet terugvindt, is het nog altijd mogelijk dat ze ook voor Minolta bruikbaar is.
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Tokina AT-X 100 Macro is er (helaas) niet in Minolta vatting...
          Maar op zich klopt het, er ontbreken er vast nog wel een paar. Je kan ook lenzen opgeven om opgenomen te worden.
          Van Minolta X-700 en een hoop glas via 7Xi naar 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BasK
            Tokina AT-X 100 Macro is er (helaas) niet in Minolta vatting...
            De nieuwe D-versie is er nog niet voor Minolta/Sony, maar de oudere versie wel, denk ik :
            http://foto.2dehands.be/markt/foto_l...er=5_2&per=100
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Working...
            X