Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke lens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welke lens

Hallo
    ik zit te twijfelen tussen 2 lensen. Het gaat om de Sigma 70-300mm F4.0-5.6 APO DG Macro of voor de Canon EF 75-300/4.05.6 III USM ze zijn bijna even duur. Dus ik weet niet welke van de 2 ik moet kiezen.

Alvast bedankt

Re: welke lens

Is dat de 75-300 met IS? Geen ogenblik aarzelen en de Canon kopen dan. Alhoewel ik betwijfel dat je voor die prijs IS cadeau krijgt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol
      Is dat de 75-300 met IS? Geen ogenblik aarzelen en de Canon kopen dan. Alhoewel ik betwijfel dat je voor die prijs IS cadeau krijgt.
      Imo geen IS maar wel USM (in Sigma termen HSM, Nikon AFS) dus snelle AF maar eerlijk gezegd betwijfel ik het of ze even duur zijn maarja ik weet niet zoveel van Canon.

Hubert
      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Ik zou gewoon voor de populairste gaan : de sigma 70-300. Geen twijfel. dit is voor zijn prijs een toplens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol
          Het is de lens zonder is die kost ongeveer 219 euro bij foto konijneberg.nl net als de sigma met is kos 519 euro die vind ik net iets te duur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rodon
            Het is de lens zonder is die kost ongeveer 219 euro bij foto konijneberg.nl net als de sigma met is kos 519 euro die vind ik net iets te duur
            Punten en/of komma's bestaan niet meer tegenwoordig. Dit is zeker chat jargon?

Hubert
            Hubert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rodon
              Sigma met IS?????
              Sigma heeft voor zover ik weet maar 1 OS (IS) de 80-400
              mvg
              Krijn.
              http://www.fotorandstad.nl
              Canon EOS 300D+BG-E1 : EF-S 18-55mm F3.5-5.6 : EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM : Sigma 28-70 F2.8 EX ASP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Krijn
                Sigma met IS?????
                Sigma heeft voor zover ik weet maar 1 OS (IS) de 80-400
                Ik denk dat hij het volgende wil zeggen:
                Het is de lens zonder IS. Die kost ongeveer 219 euro bij foto konijneberg.nl, net als de sigma. Met IS kost 519 euro. Die vind ik net iets te duur.

Is iets leesbaarder.
                Hubert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                  Punten en/of komma's bestaan niet meer tegenwoordig. Dit is zeker chat jargon?

Hubert
                  zijn ook mensen die dislecties zijn problemen mee o sorry misschien weer een schrijffout.

Comment

Working...
                  X