Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie heeft ervaring met tele(zoom)lenzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: wie heeft ervaring met tele(zoom)lenzen

Hallo ;

Kunnen jullie mij alle nodige gegevens door mailen betreffende een fielscope met 1500mm of liefst nog meer ?
    Bestaat er een bepaalde fielscope of iets dergelijks dat op een Nikon F50 reflexcamera of een Nikon D100 digitale camera gemonteerd kan worden ?
    Liefst zou ik met die bepaalde fielscope of telescoop die op de beide camera's zou passen toch een bereik van 3000mm of meer te kunnen bereiken .
    Met welke bepaalde kan men zelfs bij de avond naar de kraters van de maan kijken ?
    Is de bepaalde fieldscope of telescoop in 1 lijn met de camera die men hierop monteerd of is er nog een bepaalde hoek in (>liefst in 1 rechte lijn) ?
    Dank U al vast bij voorbaat hierop mogelijk een antwoord op terug te willen sturen .
    Heb helemaal geen ervaring met een fieldscope , maar er wordt verteld dat men hiermee ook verre afstanden zeer dichtbij kan nemen .
    Is het echter mogelijk om dan de verre afstand dan ook op foto te kunnen vastleggen of is ook dit weer niet mogelijk ?

Mvg,
    Steve Billast .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steve Billast Bekijk bericht
      Hallo ;

Kunnen jullie mij alle nodige gegevens door mailen betreffende een fielscope met 1500mm of liefst nog meer ?
      Bestaat er een bepaalde fielscope of iets dergelijks dat op een Nikon F50 reflexcamera of een Nikon D100 digitale camera gemonteerd kan worden ?
      Liefst zou ik met die bepaalde fielscope of telescoop die op de beide camera's zou passen toch een bereik van 3000mm of meer te kunnen bereiken .
      Met welke bepaalde kan men zelfs bij de avond naar de kraters van de maan kijken ?
      Is de bepaalde fieldscope of telescoop in 1 lijn met de camera die men hierop monteerd of is er nog een bepaalde hoek in (>liefst in 1 rechte lijn) ?
      Dank U al vast bij voorbaat hierop mogelijk een antwoord op terug te willen sturen .
      Heb helemaal geen ervaring met een fieldscope , maar er wordt verteld dat men hiermee ook verre afstanden zeer dichtbij kan nemen .
      Is het echter mogelijk om dan de verre afstand dan ook op foto te kunnen vastleggen of is ook dit weer niet mogelijk ?

Mvg,
      Steve Billast .
      Beste Steve,

<Edit Mod JLP: off topic tekst weggehaald....knip>
      Fieldscope van Nikon vind je hier:

Adapter om Nikon fototoestel samen met fieldscope te gebruiken vind je hier:

en vind je hier tweedehands te koop

<knip>
      Last edited by JLP; 12 augustus 2007, 22:59.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Zoals ik al zei, graag on-topic reacties, derest wordt verwijderd.

Ook al denk je dat het om trolling gaat, dan nog hoef je dat niet te melden in dit topic.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

Comment

Working...
        X