Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie heeft ervaring met tele(zoom)lenzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: wie heeft ervaring met tele(zoom)lenzen

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
    Ja,

Je hebt er die het met modellen doen en je hebt er die het zo doen.

Hubert
    Natuurlijk, maar mijn manier is veel goedkoper, gewoon, de madam komt binnen en je zegt OK daar is de kleedkamer en je mag je al ontkleden!
    Ik heb daar geen supertele voor nodig hé, ne 50mm en soms ne 85 mm meer hebt ge niet nodig. en een naaktmodel kan je vinden voor 50 Euro per uur.

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
      Natuurlijk, maar mijn manier is veel goedkoper, gewoon, de madam komt binnen en je zegt OK daar is de kleedkamer en je mag je al ontkleden!
      Ik heb daar geen supertele voor nodig hé, ne 50mm en soms ne 85 mm meer hebt ge niet nodig. en een naaktmodel kan je vinden voor 50 Euro per uur.

MVG, Jeff

Jaja, maar waar is de fun, het risico op betrappen, het perverse ???

Neen, dan toch liever met een 800 mm tele vanuit "de boskes" op jacht naar niets vermoedende "modellen".

Groeten,
      TravelToy
      www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

pff...

Ziek.
        Nikon D90 - Nikon 18-135mm f3.5-5.6 - Sigma 24-70mm f2.8 - Sigma 70-200mm f2.8 - Nikon SB600
        Sigma 70-200 f2.8 te koop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy
          Jaja, maar waar is de fun, het risico op betrappen, het perverse ???

Neen, dan toch liever met een 800 mm tele vanuit "de boskes" op jacht naar niets vermoedende "modellen".

Groeten,
          TravelToy
          Ge doet het voor de kick Oppassen dat er genen blauwe komt aan de oren trekken.
          Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
            Als die zich dan toch volledig uitkleed, waarvoor heb je dan nog een kleedkamer nodig ?
            ViV - Mijn foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door viv
              Als die zich dan toch volledig uitkleed, waarvoor heb je dan nog een kleedkamer nodig ?
              Raar maar een model dat zich zo moet ontkleden voelt zich precies een stripster en zal dat niet graag doen.
              Zeg nooit maar dan ook nooit stripper tegen een naaktmodel. Andersom is flaterend voor de stripster.

Hubert
              Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                Ik denk niet dat hij naar de sterrekes wilt kijken maar eerder paparazi-achtige nijgingen heeft .

Hubert
                En gaat dit niet met een kleine telescoop?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door viv

Om den brol in de studio te beperken tot het minimum !
                  De kleedkamer is altijd een zooitje tijdens een sessie.
                  Last edited by Digipics357; 15 juni 2006, 12:42.
                  Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Hallo iedereen ;

Ik zou wel eens foto's op dit forum willen plaatsen , maar heb ten eerste geen eigen website en zou deze enkel kunnen doorsturen via e-mail naar iemand die dan deze op het forum zou kunnen plaatsen voor mij .
                    Zelden gebruik ik m'n statief en leg de lens dan op een afspanning of ergens nders om steun te zoeken .
                    Ik heb wel foto's die ik wil laten zien , maar jammer genoeg niet weet hoe ik deze hier bij dit forum zou kunnen plaatsen .
                    Dat m'n foto's af en toe wazig zijn heeft voor mij niet zo een belang , ik gebruik deze ook als verrekijker en als er iets gebeurt of iets bepalend zie dan kan ik er een foto van nemen (dit kan je niet met een gewone verrekijker) .
                    Is er iemand die me zou kunnen vertellen hoe ik dan bepaalde foto's op dit forum zou kunnen plaatsen ?
                    Dank U bij voorbaat .

Mvg,
                    Steve .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steve Billast
                      Hallo iedereen ;

Ik zou wel eens foto's op dit forum willen plaatsen , maar heb ten eerste geen eigen website en zou deze enkel kunnen doorsturen via e-mail naar iemand die dan deze op het forum zou kunnen plaatsen voor mij .
                      Zelden gebruik ik m'n statief en leg de lens dan op een afspanning of ergens nders om steun te zoeken .
                      Ik heb wel foto's die ik wil laten zien , maar jammer genoeg niet weet hoe ik deze hier bij dit forum zou kunnen plaatsen .
                      Dat m'n foto's af en toe wazig zijn heeft voor mij niet zo een belang , ik gebruik deze ook als verrekijker en als er iets gebeurt of iets bepalend zie dan kan ik er een foto van nemen (dit kan je niet met een gewone verrekijker) .
                      Is er iemand die me zou kunnen vertellen hoe ik dan bepaalde foto's op dit forum zou kunnen plaatsen ?
                      Dank U bij voorbaat .

Mvg,
                      Steve .
                      Je hebt absoluut geen website nodig. Op deze http://imageshack.us/ kan je zoveel foto's kwijt als je maar wil. Met Bdsizer http://www.comsultink.nl/modules/myd...hp?cid=1&lid=7
                      maak je je foto's passend voor het forum. Bij elk forumonderdeel vind je bovendien een stapsgewijze uitleg over de richtlijnen en het posten. En alles is gratis.
                      Ik kijk uit naar de foto's....
                      fotosite

Comment

Hallo Avila ;

Heb je ook ergens het e-mail adres van Romy zodat ik hem het een en ander zou kunnen vragen ?
                        De website heb ik bekeken , maar vind nergens z'n e-mail adres .
                        Zou U mij kunnen vertellen waar deze ergens staat ?
                        Alvast dank U bij voorbaat .

Mvg,
                        Steve .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan
                          Maar als je ooit eens een 2000 mm F4 te koop weet voor laat ons zeggen 500 €, voor mij Nikon vatting graag
                          Misschien is dit een betaalbaar alternatief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71
                            Om de mussen uit de lucht te kletsen mss wel, om foto's te nemen weet ik nog zo niet.
                            fotosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71

Pas op aan hunnen uitleg zal het niet liggen

quote :
                              Advances in ultra high-index / low-dispersion optical glasses, new barrel materials, and exotic anti-reflection coatings, along with the latest in computer-aided-design / computer-aided-manufacturing, are combined to produce lenses of unprecedented quality. Diamond-cut from crystal-clear, water-white optical glass, Opteka lenses are ground and polished to a precise precision.
                              As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                              like.no.other

Comment

Hallo ;

Hieronder volgt al het fotomateriaal dat ik voorlopig nog maar in het bezit heb waarvan ik graag de kleinste Lowerpo rugzak zou willen verkopen .
                                Dit is alles wat ik heb :
                                - Nikon F50 reflex camera met 35-80mm F4 -5.6D ,
                                - Nikon 80-200mm F4-5.6D ,
                                - Tamron 200-400mm F5.6 AF LD met Nikon vatting ,
                                - Velbon 700 G statief ,
                                - Tas velbon statief 700 ,
                                - Lowerpo pro trekker aw (te koop) ,
                                - Nikon D100 body ,
                                - Lowerpo super trekker aw ,
                                - Sigma 300-800mm F5.6 EX IF HSM met Nikon vatting ,
                                - Sigma 15mm 2.8D EX Fisheye .
                                Dit is voorlopig alles wat ik heb betreffende de fotografie die ik regelmatig meeneem met de fiets .
                                Dit draag ik tegenwoordig niet meer op m'n rug maar heb nu een kinder aanhangwagen met dit alles in aan m'n fiets bevestigd .
                                Veel leuker en minder gewicht op m'n rug .

Mvg,
                                Steve .

Comment

Working...
                                X