Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
beide kunnen gebruikt worden op de D50.
Waarom twijfel je ? De meeste lenzen met nikon vatting en CPU
(de contactpunten aan je lens)
werken op de D50. Het hoeft zeker geen DX versie te zijn.
Enkel bij AI-lenzen moet je wat oppassen.
Op pag.106 van de gebruikshandleiding vind je een overzicht ...
zoals je ziet werkt alles bij G en D lenzen.
Ik heb al veel in brochure gelezen, ivm werking van het foto-apparaat, maar alles in één keer, is een beetje teveel.
hallo :
ja, dat gevoel ken ik ook
Vraag maar hoor, daarvoor dient BD.
En ben eens gaan kijken op je fotopic website en ... misschien ben je nieuw in de digitale reflex wereld, maar aan de foto's te zien ben je niet nieuw in fotografie ... er zitten toffe dingen tussen
Ik begrijp nu ook dat je een macro lens zoekt
gtx
BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0 It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt
...En ben eens gaan kijken op je fotopic website en ... misschien ben je nieuw in de digitale reflex wereld, maar aan de foto's te zien ben je niet nieuw in fotografie ... er zitten toffe dingen tussen
Mijn D50 heb ik nog maar pas, en er is nog zoveel te leren, qua toestel-gebruik, foto-compositie enz. enz.
En dan stel ik misschien inderdaad al wel 's 'domme' vragen, die ik zelf misschien had kunnen oplossen, als ik het boekske door en door had gelezen.
Sorry hé mensen...
Voor het overige probeer ik gewoon op de fotos over te brengen wat ikzelf zie, belangrijk vind, en wat ikzelf erbij voel.
"Er is zoveel moois in de wereld, het komt erop aan het te zien"
Dankuwel aan iedereen die me al zoveel geholpen heeft
Comment