Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gekker moet het toch echt niet worden !!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gekker moet het toch echt niet worden !!

Oorspronkelijk geplaatst door Rocketscience
    Ik weet nog een nieuwe Sigma 70-300 APO staan voor 250 euro. Is dat dan een koopje? Trouwens in dezelfde winkel ook nog een Tamron 70-200. Had vorige week eigenlijk uitgemaakt dat ik die niet ging kopen - recommended pricing was trouwens: 200 euro voor die Sigma. Vind die 50 euro premium niet waard. Heb de winkelier er wel bij verteld dat hij ze voor 200 euro wel kwijt was :-)

Is dat een goeie deal? Of toch maar wachten op Sony?
    250 is toch wel te duur vind ik. Een collega heeft vorige maand 229 betaald bij Grobet in Antwerpen. Op Kamera-express.nl vind je ze voor 215, en bij AC-foto.de kost ze nog slechts €199.
    Wel even jouw verplaatsingskost naar de winkel, verzendingskosten en eventuele service achteraf vergelijken voor de alternatieven natuurlijk
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

My idea exactly. Ik vond ze te duur. Zeker met de "lichtzwakte" die ze hebben. Dan wacht ik wel - spaar door en koop een 2.8 als ze beschikbaar wordt van ... wie ze ook beschikbaar stelt.

Tamron is inderdaad de 70-300.
      Analog & Digital enthousiast.
      No brand loyalist.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rocketscience
        My idea exactly. Ik vond ze te duur. Zeker met de "lichtzwakte" die ze hebben. Dan wacht ik wel - spaar door en koop een 2.8 als ze beschikbaar wordt van ... wie ze ook beschikbaar stelt.

Tamron is inderdaad de 70-300.
        Misschien niet onbelangrijk detail: de Sigma 70-300/4-5.6 APO DG MACRO weegt een 500 gr terwijl de Sigma 70-200 F2.8 EX DG APO 1270 gram weegt (wat ook de andere f2.8 lenzen in dit bereik ongeveer wegen).

Alain

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alainD
          Misschien niet onbelangrijk detail: de Sigma 70-300/4-5.6 APO DG MACRO weegt een 500 gr terwijl de Sigma 70-200 F2.8 EX DG APO 1270 gram weegt (wat ook de andere f2.8 lenzen in dit bereik ongeveer wegen).

Alain
          True, maar 4 is gewoon te veel ... nu heb ik op dit moment niet echt de behoefte aan meer dan de 18 (-35, 28) - 100 die ik nu heb. Ik wacht wel af ... als die winkel hem cadeau doet, sla ik hem niet af :-)
          Analog & Digital enthousiast.
          No brand loyalist.

Comment

Working...
          X