Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tjah, hou je maar vast. Als dat hetzelfde debacle wordt als bij de D200 en de 18-200 kun je nog wel een tijdje wachten.
Ik snap niet waarom Nikon zichzelf zonodig in de voet moet schieten door consequent ofwel slechte QC ofwel slechte levertijden te hanteren voor hun "revolutionaire" producten.
Gisteren vernam ik informeel van een handelaar, dat de eerste generatie objectieven van bovenvermeld type hals-over-kop uit de handel werden genomen wegens problemen met de VR II - functie.
Vermoedelijk wordt het dan nog even wachten op de volgende (verbeterde) reeks.
De prijs zou ergens rond de 750 euro bedragen (Nl - prijs)
Elke keer als er een prachtig nieuw product van Nikon op de proppen komt, begint het weer van voor af aan.
D200: problemen
18-200 VR: problemen
105 VR: problemen
Ik heb ze alle drie en geen enkele geeft ook maar het minste mankement. Waarschijnlijk komen de geruchten steeds uit dezelfde hoek...
Elke keer als er een prachtig nieuw product van Nikon op de proppen komt, begint het weer van voor af aan.
D200: problemen
18-200 VR: problemen
105 VR: problemen
Ik heb ze alle drie en geen enkele geeft ook maar het minste mankement. Waarschijnlijk komen de geruchten steeds uit dezelfde hoek...
Tegenwoordig lijkt dat een uitvlucht te worden, ik kan niet geloven dat die produkten massaal problemen vertonen, zeker niet van een merk als Nikon!!
Ik heb een 18-200 van de eerste lichting gehad, en dat was echt een juweeltje. Niks mis mee.
Tjah, hou je maar vast. Als dat hetzelfde debacle wordt als bij de D200 en de 18-200 kun je nog wel een tijdje wachten.
Ik snap niet waarom Nikon zichzelf zonodig in de voet moet schieten door consequent ofwel slechte QC ofwel slechte levertijden te hanteren voor hun "revolutionaire" producten.
Ik zit al geruime tijd te wachten op mijn 18-200VR ik hoop dat deze snel mag toekomen, zelf mijn 35mm 2.0D zit ik al meer dan 2 maanden op te wachten.
Comment