Weet iemand hier soms waar de Nikkor AFS VR Micro 105 f/2.8G momenteel te verkrijgen is, en tegen welke prijs
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nikkor AFS VR Micro 105 f/2.8G waar te koop?
Collapse
X
-
-
Re: Nikkor AFS VR Micro 105 f/2.8G waar te koop?
Helaas, te laat... ze is weg...Nikon, Apple & Epson
-
Tjah, hou je maar vast. Als dat hetzelfde debacle wordt als bij de D200 en de 18-200 kun je nog wel een tijdje wachten.
Ik snap niet waarom Nikon zichzelf zonodig in de voet moet schieten door consequent ofwel slechte QC ofwel slechte levertijden te hanteren voor hun "revolutionaire" producten.
Comment
-
Gisteren vernam ik informeel van een handelaar, dat de eerste generatie objectieven van bovenvermeld type hals-over-kop uit de handel werden genomen wegens problemen met de VR II - functie.
Vermoedelijk wordt het dan nog even wachten op de volgende (verbeterde) reeks.
De prijs zou ergens rond de 750 euro bedragen (Nl - prijs)
mvg,
Roland
Comment
-
Gaan we wéér beginnen, ja?
Elke keer als er een prachtig nieuw product van Nikon op de proppen komt, begint het weer van voor af aan.
D200: problemen
18-200 VR: problemen
105 VR: problemen
Ik heb ze alle drie en geen enkele geeft ook maar het minste mankement. Waarschijnlijk komen de geruchten steeds uit dezelfde hoek...Nikon, Apple & Epson
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MacTheKnifeGaan we wéér beginnen, ja?
Elke keer als er een prachtig nieuw product van Nikon op de proppen komt, begint het weer van voor af aan.
D200: problemen
Ik heb ze alle drie en geen enkele geeft ook maar het minste mankement. Waarschijnlijk komen de geruchten steeds uit dezelfde hoek...
Ik heb een 18-200 van de eerste lichting gehad, en dat was echt een juweeltje. Niks mis mee.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FonzieTjah, hou je maar vast. Als dat hetzelfde debacle wordt als bij de D200 en de 18-200 kun je nog wel een tijdje wachten.
Ik snap niet waarom Nikon zichzelf zonodig in de voet moet schieten door consequent ofwel slechte QC ofwel slechte levertijden te hanteren voor hun "revolutionaire" producten.
Nikon materiaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MacTheKnifeD200: problemen
Ik heb ze alle drie en geen enkele geeft ook maar het minste mankement.Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
Comment