Past de Flitser : SB-800 ook op een Canon DLSR camera
Orca45
Néé !
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Is uw reactie richting topic-starter niet wat overtrokken? Door woorden te gebruiken als "listiger gespeeld" wordt de suggestie gewekt dat de topic-starter bepaalde regels zou omzeilen.
Zo ik het zie is de betreffende persoon gewoon nieuwsgierig naar wat anderen als de droomlens/camera zien voor een bepaald doel. Gevoegd bij het feit dat voor de meesten van ons de droomlens niet eens feitelijk bezit zal zijn ("het bezit van de zaak is immers het einde van het vermaak") zie ik het kwaad van de vraag niet in.
Ik ben het verder wel met u eens dat het verstandig is om niet al te nadrukkelijk uw bezittingen in de etalage te zetten. Sommigen op dit forum lijken daar anders over te oordeLen en voor hen is deze topic dan weer een ideale plek om hun bezittingen ten toon te spreiden
Ik vind dit wel een grappig topic, een aantal weken geleden is er een topic geweest om te waarschuwen om niet alle materiaal in je handtekening te plaatsen om mensen met "verkeerde" bedoelingen niet wakker te maken en nu zetten we het in de etalage dus.
Ja Jan, maar die bij mij durft inbreken......die krijgt mijne 100-400mm tegen zijn hoofd.......ik zal beter de 24-70mm nemen want die gebruik ik minder.
Daarbij als je hier foto's toont met de exif erbij,dan weten ze toch ook wat voor gerief je in huis hebt.
En wanneer de mensen raad vragen bij camera's & accessoires,vragen stellen over een bepaald toestel of lens........mag je dan niet meer zeggen dat je tevreden bent over je gerief.
Ik laat me niet gijzelen door criminelen,bij deze zijn ze verwittigd.
terug ON Topic.
Sommigen op dit forum lijken daar anders over te oordeLen en voor hen is deze topic dan weer een ideale plek om hun bezittingen ten toon te spreiden
Groeten,
Humphrey
Zeg dan in een keer de Cois is een stoefer.
Voila,zijt ge nu tevreden Hapa,alles is weg.
Of toch dit nog,als mensen niets van je mogen weten blijf dan weg op forum's en van het internet.Daaaaag
Ja Jan, maar die bij mij durft inbreken......die krijgt mijne 100-400mm tegen zijn hoofd.......ik zal beter de 24-70mm nemen want die gebruik ik minder.
Nou Francois, als je dan toch met een lens naar me zou willen gooien doe dan maar die 100-400 ,die zou ik wel graag willen hebben.
En dan maar hopen dat ik harder kan rennen als jij.
Nou Francois, als je dan toch met een lens naar me zou willen gooien doe dan maar die 100-400 ,die zou ik wel graag willen hebben.
En dan maar hopen dat ik harder kan rennen als jij.
Wel Jan je moogt die altijd eens komen testen,ik zou het zelfs graag hebben.
En daarna gaan we ne goeie Grimbergen van het vat drinken.
Ik heb dat nu ook gedaan.
Comment