Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hi. Er zijn er maar drie van deze grote, canon 100-400. sigma 50-500 en de tamron. scherpte ook in deze volgorde. let op gewicht en prijs was beide van belang bij mij. deze lenzen hebben veel licht nodig dus deze winter eenbeen gebruiken, verder doe ik alles uit de hand. vr gr
hallo dat zie er goed uit. maar hoe zwaar is die lens.
sigma ex dg /hsm veel te zwaar 3.150kg
canon ef 100-400f4.5 5.6l is usmstabillizer .1.380 kg.zie er ook goed uit.kost iets meer dan tamrom..
andreas
Hi, konijn is konijenburg heeft een www. is. van canon met gebruik van een of driepoot moet volgens mij worden uitgeschakeld vr gr. P.S. van het verschil kan je een macro lens kopen
Hi, de bigma is overgens een 10x zoom en dan zijn de plaatjes meer dan perfect. iedereen roept dat een 10x zoom bij een 18-200 sigma niets is maar ook dat is niet helemaal waar! vr gr
Comment