Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TAMRON AF 70-300 LD 4-5,6 Makro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• TAMRON AF 70-300 LD 4-5,6 Makro

Hallo,

Ik heb een canon 350D, en ben eigenlijk uitgekeken op mijn kitlens. Ik ben op zoek naar een betere lens. Ik fotografeer het liefts wildlife, natuur en spelende kinderen.

Heeft iemand ervaring met deze lens, of heeft iemand een goeie tip voor een nog betere ?

Alvast bedankt.
    Guido

Re: TAMRON AF 70-300 LD 4-5,6 Makro

Ik heb deze lens ook gekocht (2e hands), als aanvulling op mijn kitlens.
    Leuk lensje hoor en zeker 2e hands voor een zacht prijsje te krijgen (minder dan 100 euro). Tuurlijk hij is niet zo lichtsterk als een zoom van 2.8 en op 300 mm is het beeld iets soft. Maar ik ben er best tevreden mee. Zeker op zonnige dagen dan kun je met een hoge sluitertijd op F8 , leuke plaatjes schieten.
    Voor het geld is deze lens de moeite waard
    Nikon D50, 18..55 mm kitlens / 70..300 mm tamron LD macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Guido1969
      Hallo,

Ik heb een canon 350D, en ben eigenlijk uitgekeken op mijn kitlens. Ik ben op zoek naar een betere lens. Ik fotografeer het liefts wildlife, natuur en spelende kinderen.

Heeft iemand ervaring met deze lens, of heeft iemand een goeie tip voor een nog betere ?

Alvast bedankt.
      Guido
      Voor dąt specifieke bereik, mits inachtname van de geringe lichtsterkte, maar gelet op de interessante prijs, zou ik veeleer opteren voor de Sigma 70-300 APO DG Macro, waarvan de kwaliteiten hier al uitvoerig aan bod zijn geweest.
      Last edited by LucD; 11 februari 2006, 15:38.

Comment

En wat zijn dan de pluspunten van de sigma tov de tamron....
        Nikon D7000 + Nikon 35mm 1.8 + Nikon 18-105mm + Tamron 70-300mm

Comment

De Sigma beschikt over SLD-glaselementen. Deze reduceren o.a. cromatische abberatie, de paarse randen die kunnen optreden bij sterke contrastverschillen.
          Gegroet Auke
          Nikon en wat toebehoren

http://smg.photobucket.com/albums/v611/elsadeb/

Comment

Working...
          X