Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 200-400mm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tamron 200-400mm

Iemand kennis van deze lens,prijs 155€.Wat denken jullie?
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Re: Tamron 200-400mm

Ik heb deze lens. Wordt uitgeschoven wel lang hoor zeker met de zonnekap.
    trage AFen goed hoorbaar. maar foto's komen er bevredigend uit vind ik. is wel een 5.6-6F..dus geen lichtsterke lens.....maar voor die prijs zou ik hem niet laten liggen hoor.
    Spijtig dat er op Internet zo weinig over te vinden is van revieuws...maar in de revieuws die je er van vind, kwam deze lens er goed uit (voor zijn geld natuurlijk)

Last edited by jan van ginkel; 18 januari 2006, 05:29.
    Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
    Hier op dit forum.

Comment

Zijn opvolger de 200-500 is in de reviews stukken beter. Het is maar dat ge weet
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

Comment

Zou het veel verschil maken (kwalitatief) met een 2x erop,tegenover deze
        Heb na enkele maanden inaktieviteit wegens rugproblemen nog eens 1 uurtje gaan proberen en moest daarna stoppen.Foto zijn niet gecropt en genomen met Nikonlens 300mm f4 + kenko 3x teleplus pro 300.Heb hier nog nooit voorbeelden met een 3x gezien.Had graag jullie gedacht hierover Er ontbreken wel enkele deeltjes van de vogels

Bij de fotolink zit je dus met een 300 f4 + 3x =1350
        Bij de tamron 400 f4,5 + 2x=1200
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

M'n allereerste telelens was deze tamron 200-400. Het is tevens de slechtste telelens die ik ken en al helemaal als je er een 2x converter op zet. Denk niet dat je resultaten kunt verwachten zoals in je link...
          Groetjes Edwin
          Mijn Foto's

Comment

Working...
          X