Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het FZ30 Topic ;-))

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Het FZ30 Topic ;-))

Voor de FZ30 zit het zo: de camera formateert die in FAT bestandssysteem en dat laat maximaal een grootte toe van 2,1 GB.
    Als dat bij de FZ50 nog altijd zo is dan gaat de 4 GB niet werken.

Herkent de FZ50 het kaartje ? Indien ja, zet dan de camera op weergave beelden en dan kan je in het menu "Format" kiezen.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ter info... Even op de site van Transcend gekeken, en bij de FZ50 staan de kaartjes in deze link.

Op deze site staan dus enkel de kaartjes van Transcend, en NIET die van andere merken, voor de duidelijkheid.
      Last edited by FestinaLente; 26 juni 2007, 17:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        Ter info... Even op de site van Transcend gekeken, en bij de FZ50 staan de kaartjes in deze link.
        Dat weten we dan ook al weer. Maximale capaciteit van de FZ50 = 2 MB in SD en 8 MB in SDHC.
        Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
        BD0993BE
        Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
          Dat weten we dan ook al weer. Maximale capaciteit van de FZ50 = 2 MB in SD en 8 MB in SDHC.
          2MB en 8MB is wel erg klein, 8 MB is net genoeg voor 2 fotos
          Sony a550 + sandisk extreme III 2GB + vrouwtje en dochter
          http://laysjes.nl (under construction)

Comment

Ik denk dat hij GB bedoelt.
            --- Panasonic FZ 50---
            ---Canon Eos 450D---

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lays526 Bekijk bericht
              2MB en 8MB is wel erg klein, 8 MB is net genoeg voor 2 fotos
              Wat een stomme opmerking.
              Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
              http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pdspds Bekijk bericht
                Ik denk dat hij GB bedoelt.
                Goed gedacht !
                Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
                Stom zou ik ze nu niet direct noemen, ze was immers terecht.
                't Was eerder een stomme tikfout van mij.
                Maar 't was dan ook al laat, hé
                Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
                BD0993BE
                Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
                  het was als grapje bedoeld, ik snap ook wel dat hij GB bedoelde
                  had zelf in mijn handtekening Gb staan, is ook niet de juiste omschrijving van GB heb het daarom even aangepast

Comment

Ik sta ook op het punt om nu in aug. 2007 een panasonic fz50 te kopen. Ik was deze week eens in mediamarkt, daar stond hij 580 euro geprijst, maar op het internet heb ik hem gezien aan 430 euro bij www.redcoon.be, die camera bij mediamarkt was dan nog beschadigt. Iedereen mag daar die cameras gebruiken en fotos mee nemen .

Comment

ze staan voor 408 bij redcoon.nl en voor 409 bij digitalstreet.nl

Comment

Ik heb er al aan gedacht om mijn fz50 + flash + fisheye te verkopen om over te schakelen naar en 400D.

Mocht het zijn dat jij eraan denkt een nieuwe te kopen, dan kunnen we misschien eens praten. Is slecht enkele maanden nieuw en zeer goed onderhouden
                        Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
                        http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Comment

Mocht iemand het overwegen om naar Konijnenberg te rijden voor een stel filtertjes... enkel een UVP (die dus niets doet) was in 55 mm nog te verkrijgen.
                          De informatie op de site betreffende de filters klopt dus niet. Ik kwam dus ook van een "kale" reis terug, en vandaag dus zonder filters op reis... Misschien vind ik ze morgen in Frankrijk wel "Chez Mont Lapin"

Comment

Allez, bon voyage!
                            Emmenez des belles fotos!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
                              Ik sta ook op het punt om nu in aug. 2007 een panasonic fz50 te kopen. Ik was deze week eens in mediamarkt, daar stond hij 580 euro geprijst, maar op het internet heb ik hem gezien aan 430 euro bij www.redcoon.be, die camera bij mediamarkt was dan nog beschadigt. Iedereen mag daar die cameras gebruiken en fotos mee nemen .
                              Ik zou hem toch niet bij redcoon kopen, daar heb ik heel veel negatiefs over gehoord. Ik heb mijn FZ50 bij digitalstreet gekocht, enorm snelle levering (24u) en de service achteraf is blijkbaar ook heel goed. Je moet maar eens op tweakers.nl kijken voor besprekingen van de verschillende winkels. Ik ben blij dat ik voor Digitalstreet gekozen had, na redcoon het allergoedkoopste en betrouwbaar.
                              Nikon D80, Nikkor 18-70 mm AF-S DX f/3.5-4.5G IF-ED

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fred10 Bekijk bericht
                                Ik zou hem toch niet bij redcoon kopen, daar heb ik heel veel negatiefs over gehoord. Ik heb mijn FZ50 bij digitalstreet gekocht, enorm snelle levering (24u) en de service achteraf is blijkbaar ook heel goed. Je moet maar eens op tweakers.nl kijken voor besprekingen van de verschillende winkels. Ik ben blij dat ik voor Digitalstreet gekozen had, na redcoon het allergoedkoopste en betrouwbaar.
                                Zelf was ik ook van plan de Z50 via een internetwinkel aan te kopen. Heb dat uiteindelijk niet gedaan. Alles heeft zijn voor- en nadelen natuurlijk. Indien dienst na verkoop belangrijk voor je is en je eventueel achteraf ,og uitlig zou willen dan is een locale verkoper het meest aangewezen. In het ander geval steek je vlug al een hele hoop euros in je zak.
                                Als het voor het plezier is moet het daar bij blijven.

Comment

Working...
                                X