Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het FZ30 Topic ;-))

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Het FZ30 Topic ;-))

De FZ50 was vandaag nog wel te verkrijgen in de Mediamarkt in Oostakker.
    Prijs was rond 650euro.
    Mvg Tim

Comment

Deze foto iw wat verkleind omdat hij anders veel te groot zou zijn om bij jullie te laden, hij is dus wat onscherper geworden indien je gaat inzoomen.

Als je deze nu in volle kwali bekijkt en een crop neemt, dan kom je dit uit : VEEEL ruis op kleurniveau.

Dit is toch wel iets wat erg jammer is aan de camera. Hezb je dit bij een D50 nou ook ?
      Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
      http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
        De FZ50 was vandaag nog wel te verkrijgen in de Mediamarkt in Oostakker.
        Prijs was rond 650euro.
        Deze middag in Media Market Brussel (Nieuwstraat) FZ50 nog zien liggen voor (als ik het mij goed herinner) 585 EUR.
        Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
        BD0993BE
        Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Ofwel zijn de prijzen afhankelijk van filiaal tot filiaal, ofwel (en dat zou best wel eens kunnen ) heb ik er ferm naast gekeken.
          Mijn excuses
          Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
            Ofwel zijn de prijzen afhankelijk van filiaal tot filiaal, ofwel (en dat zou best wel eens kunnen ) heb ik er ferm naast gekeken.
            Mijn excuses
            De prijzen bij MM zijn inderdaad erg verschillend van filiaal tot filiaal. Dat is ook de reden waarom je geen prijzen op het net vindt.
            Nikon D7100 + battery grip + Speedlight SB600 + Nikkor 50 mm 1.8 G + Tamron 17-50 2.8 + Nikkor 55-200 VR + Tamron 70-200 2.8 + Tamron 18-270 VC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyen Bekijk bericht
              Een vriend van mij was deze week naar mediamarkt geweest om te informeren naar de FZ50. Hij kreeg hier als antwoord : Deze doen we niet meer binnen omdat we een van de volgende weken de opvolger al verwachten. Roddels of waarheid vraag ik me nu af. Het zou wel straf zijn. Ik weet dat er wellicht betere infobronnen zijn dan de mediamarkt. Maar indertussen is mijn vriend misschien hopeloos aan't wachten op de nieuwe versie

Gelet op welke kemels ik al heb gehoord bij MM kan het goed zijn dat de verkoper het verschil niet kent tussen de FZ50 en de FZ7, die wordt opgevolgd door de FZ8.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                Gelet op welke kemels ik al heb gehoord bij MM kan het goed zijn dat de verkoper het verschil niet kent tussen de FZ50 en de FZ7, die wordt opgevolgd door de FZ8.
                Dat kan goed zijn. Ik heb mijn vriend naar een beter adres gestuurd
                Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

Comment

Mij kan je bijschrijven als een Fz50 gebruiker, heb de spullen binnen

Orca45
                  Last edited by Orca45; 3 maart 2007, 18:57.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Orca45 Bekijk bericht
                    Mij kan je bijschrijven als een Fz50 gebruiker, heb de spullen binnen

Orca45
                    welke spullen ?
                    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX

Comment

Welkom tot de club, Orca45...

kapitein
                      FZ50, een flits en nog wat lensjes...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
                        welke spullen ?
                        Zie mijn ondertekening
                        ***Trotse bezitter van de Panasonic Lumix FZ50, Sandisk Extreme III 2 GB, Raynox DCR 2020 pro 2,2 Telephoto, Raynox DCR-5320PRO MACRO, Raynox DCR 6600 Pro 0,66x HD Wideangle***

Comment

Zie mijn ondertekening
                          mooi zo direct met een setje lenzen erbij enkel de fisheye, de fl36 flits die mis je nog hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
                            mooi zo direct met een setje lenzen erbij enkel de fisheye, de fl36 flits die mis je nog hé
                            Heb jij ook alle voorzetlenzen ?

Is de Fl-36 een aanrader ? ik fotografeer veel buiten, is het wel een must om te hebben ?

Grtz Orca45
                            ***Trotse bezitter van de Panasonic Lumix FZ50, Sandisk Extreme III 2 GB, Raynox DCR 2020 pro 2,2 Telephoto, Raynox DCR-5320PRO MACRO, Raynox DCR 6600 Pro 0,66x HD Wideangle***

Comment

Heb jij ook alle voorzetlenzen ?

Is de Fl-36 een aanrader ? ik fotografeer veel buiten, is het wel een must om te hebben ?

Grtz Orca45
                              Nope ik denk niet dat je dan een flitser nodig zult hebben

Comment

Mij hier ook eens op laten schrijven als FZ50 bezitter.
                                Eerste shots zijn te zien in http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=150750

Zal later ook eens opschrijven wat ik heb, enkele zijn nog in bestelling. oa lensen en verloopringen.

gr.
                                Panasonic FZ50 met UV filter en voorzetlenzen
                                DCR-2020 Tele,DCR-5320 Macro,DCR-5000 Groothoek

Groeten John

Comment

Working...
                                X