Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Brilpoetsdoekjes, althans de geïmpregneerde verpakte dan, gebruiken hiervoor is niet echt verstandig want daar zitten vetoplosmiddelen in en die kunnen kunststoffen beschadigen. Evenzo is het niet verstandig om met deze doekjes je lenzen schoon te maken. Ze kunnen de met zorg aangebrachte coating aantasten ...
Brilpoetsdoekjes, althans de geïmpregneerde verpakte dan, gebruiken hiervoor is niet echt verstandig want daar zitten vetoplosmiddelen in en die kunnen kunststoffen beschadigen. Evenzo is het niet verstandig om met deze doekjes je lenzen schoon te maken. Ze kunnen de met zorg aangebrachte coating aantasten ...
Brilpoetsdoekjes, althans de geïmpregneerde verpakte dan, gebruiken hiervoor is niet echt verstandig want daar zitten vetoplosmiddelen in en die kunnen kunststoffen beschadigen.
Nog niet zo snel als dat ... veel brilglazen zijn ook geen glas meer maar kunststof (soort plasiek dus).
Ik gebruik steeds een brildoekje maar niet de vochtige want die laten een film achter ...
Er zijn van die niet pluisende brildoekjes te vinden welke ideaal zijn om ook een display te kuisen.
Als die echt vuil is, lees vettig, dan gebruik ik wel eerst een vochtig brildoekje of een zacht doekje met een beetje Insta-Net en dan met het droge erover.
Er bestaan ook speciale produkten om TFT-schermen te kuisen, die helpen meestal ook redelijk goed.
Ik heb zo'n beschermfolie op het LCD scherm van mijn Nikon D50 gekleefd (folie die normaal voor een PDA gebruikt wordt, gekocht bij Fnac). Is idd een zeer goede bescherming.
Kan iemand mij zeggen of die naderhand ook gemakkelijk kan verwijderd worden? Bijven er lijmsporen achter?
Comment