Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minolta A200

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Minolta A200

Hi,

Ik heb serieuze problemen met het maken van goede fotos met mijn nieuwe minolta a200. De autofocus werkt niet snel genoeg,als ik gewoon fotos maak zijn acht op de tien fotos mislukt.Onzuiver,veel te veel bewogen enz...,ook in de auto stand is dit fenomeen hetzelfde.Ik weet niet waaraan dit ligt.

De sluitertijd wil ik ook manueel verandren,omdat ik hiermee veel sport fotos wil maken.

kan iemand helpen?

Re: Minolta A200

Oorspronkelijk geplaatst door pcrescue
    Hi,

Ik heb serieuze problemen met het maken van goede fotos met mijn nieuwe minolta a200. De autofocus werkt niet snel genoeg,als ik gewoon fotos maak zijn acht op de tien fotos mislukt.Onzuiver,veel te veel bewogen enz...,ook in de auto stand is dit fenomeen hetzelfde.Ik weet niet waaraan dit ligt.

De sluitertijd wil ik ook manueel verandren,omdat ik hiermee veel sport fotos wil maken.

kan iemand helpen?
    Prosumers zijn nu niet gekend voor hun snelle actie. Dat was toch in iedere geval bij mijn Nikon 5700 het geval.

Als de mislukte foto's niet onscherp zijn door bewegingsonscherpte, dus jij die met het toestel beweegt, dan is je sluitertrijd veel te laag voor te gegeven licht omstandigheden. Die A200 heeft toch een stabilisator.

Zet je toestel op 'S' en kies een gepaste sluitertijd..
    Als het niet helpt verhoog je ISO, ik weet niet hoe ver je kan gaan op een A200.

Je zegt sport, Welke ?

Als je foto's ook onscherp zijn als je vanop statief werkt, zou ik toch maar eens naar de winkel gaan.
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

Comment

Working...
    X