Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaring met de photosmart 620

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ervaring met de photosmart 620

Hallo,

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de HP Photosmart 620 en zoja hoe zijn die dan positief en of negatief. Ik vraag dat omdat ik zo ene zou willen kopen voor mijn vrouwtje haar verjaardag en omdat ze nu ene heeft een photosmart C500 en die nogal traag is als ze een foto heeft getrokken met flits, bij het opladen van de flits (en dan kan ze nogal zagen zenne)of zijn er andere aanraders voor deze prijs 343€. Alvast bedankt voor de informatie.

Luc

hallo,

een vriend van mij heeft de photosmart 620, hij gebruikt hem voor zijn studies en is er tevreden over. De kwaliteit is uitstekend en de 3x zoomlens is uitermate handig. Een nadeel is dat er (duur) SD-geheugen wordt gebruikt. Al bij al is dit een goede point-and-shoot camera, voormensen die geen manuele instellingen nodig hebben. Als deze manuele instellingen u toch zouden interesseren kan ik u van harte de canon powershot a40 aanraden (€324.50 bij www.webvoordelig.nl) Mss ook eens naar de Nikon coolpix 2500 kijken,
    ga eens naar www.steves-digicams.com en lees daar eens rustig alle besprekingen. Als u de camera in nederland of duitsland bestelt bespaart u (een heel stuk). Ik hoop dat ik u een beetje heb geholpen,

Tom
    --Canon PS A40--
    --BD0180BE--

Comment

hallo

Bedankt voor de nuttige tips en je hebt me enorm geholpen met de uitleg ik ben gaan kijken naar de site en ga nu eens luisteren naar de reaktie van mijn vrouwke wat zij ervan vind van die 2 modellen. De Nikon coolpix 2500 spreekt mij enorm aan dus we zullen wel zien wat het wordt.

Nogmaals bedankt.
      Luc

Comment

Working...
      X