Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Accu online in belgië ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Accu online in belgië ???

kent iemand een BELGISCHE site waar ik compatibele accu's voor mijn 350D kan kopen, voor dezelfde goedkope prijzen als in Nederland?
    De helft van het voordeel gaat namelijk meestal verloren aan "port" en "betalen naar buitenland"!

Re: Accu online in belgië ???

mss. eens navragen bij www.sdcard.be?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten
      kent iemand een BELGISCHE site waar ik compatibele accu's voor mijn 350D kan kopen, voor dezelfde goedkope prijzen als in Nederland?
      De helft van het voordeel gaat namelijk meestal verloren aan "port" en "betalen naar buitenland"!
      betalen naar buitenland kan normaal gratis, als je het IBAN en BIC(?) nr hebt van de verkoper.

Voor echt goedkope accuprijzen ook eens kijken bij akkuinternational .

Ik heb er tot nu toe wel nog geen eigen ervaringen mee, maar je kan de zoekfunctie gebruiken voor een aantal reacties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alainD
        betalen naar buitenland kan normaal gratis, als je het IBAN en BIC(?) nr hebt van de verkoper.

Voor echt goedkope accuprijzen ook eens kijken bij akkuinternational .

Ik heb er tot nu toe wel nog geen eigen ervaringen mee, maar je kan de zoekfunctie gebruiken voor een aantal reacties.
        Ik heb al mijn batterijen tot nu toe daar al gekocht, zowel voor GSM als voor mijn D70 als voor mijn oude SONY 707.....steeds zonder problemen en SPOT goedkoop
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

het verschil is blijkbaar enorm... ter vergelijking: bij akkuinternational.de kost de canon NB-2LH €4.89 + €12.95 verzendkosten terwijl men mij hier (ik dacht bij krefel, ben het niet meer zeker) vertelde dat zo'n batterij €60 kostte....
          Zen

Comment

Ik heb zelf bij akkuinternational ook BP511 akku's gekocht voor mijn 20D, en die werken prima .

Maar tegelijk heb ik ook een EN-EL1 besteld voor de coolpix 880 die ik aan mijn broer verkocht heb, en die is heel snel leeg .
            Eén van mijn buren heeft er ook een akku gekocht voor een compact fototoestelletje (ik weet niet welk merk), en die is ook heel snel leeg .

De kwaliteit van die namaak-akku's lijkt dus een gok. Bij een DSLR zal je waarschijnlijk minder snel problemen krijgen omdat daarbij het stroomverbruik veel lager is, maar de meeste compacts verbruiken heel veel, en als dan de inwendige weerstand van de akku iets te hoog is, zal de spanning teveel dalen, en zal de camera al snel aanduiden dat de akku leeg, of bijna leeg is.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

http://www.accu-shop.nl/assets/s2dma....accu-shop.nl/

Gratis levering in Belgié en Nederland.

Comment

Ik heb er nog liggen voor 10 € /stuk, Accu voor Canon NB-2LH

Comment

Nog iemand ervaringen met accuinternational?

Harre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Blonde Bekijk bericht
                    het verschil is blijkbaar enorm... ter vergelijking: bij akkuinternational.de kost de canon NB-2LH €4.89 + €12.95 verzendkosten terwijl men mij hier (ik dacht bij krefel, ben het niet meer zeker) vertelde dat zo'n batterij €60 kostte....
                    Die originele canon batterij van Krefel kost wel evenveel bij akkuinternational (59.90 zonder verzending).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                      Zij vragen naar België maar een klein bedrag aan verzendkosten. € 1,95,-
                      http://www.batteryking.eu/ In Nederland is het gratis. Binnen twee dagen in huis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door harre Bekijk bericht
                        Nog iemand ervaringen met accuinternational?

Harre
                        Ik heb er 5 batterijen voor men 10D gekocht, nog een paar setjes batterijen voor de 550EX en een lader.
                        Levering verliep snel en zonder enig probleem.
                        Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

Ik heb dit weekend nog een accu besteld bij http://www.accuplus.nl/. Had em dinsdag al in huis

Standaardverzending binnen Europa slechts € 2,00
                          www.indetailfotografie.nl

Comment

Om alle problemen te vermijden (onbekende merken/garantie enz...) heb ik steeds 'Lenmar' batterijen gekocht voor mijn toestellen (Canon en Nikon).

Deze zijn verkrijgbaar bij 't konijn (ook in Turnhout) en werken tot hiertoe (+3 jaar) nog steeds perfect.

S.

Comment

Ik heb ook ooit gekocht bij akkuinternational.
                              Uiteindelijk is alles goed verlopen, maar de levering heeft heel lang geduurd, en mijn centen waren wel direct van mijn Visa af.

Eerst bevestiging vragen of iets op voorraad is en dan bestellen is mijn devies.

Comment

Working...
                              X