Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Powershot G6

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon Powershot G6

Yo allemaal,

ik heb me sinds kort een powershot G6 gekocht, ben behoorlijk tevreden erover... Het enige dat met echt stoort aan de camera is bij geringe licht omstandigheden (en dat hoeft niet bepaald erg donker te zijn) dat de AF bijzonder veel moeite heeft om deftig te focussen...

Ik heb de camera in duitsland gekocht (met een behoorlijk prijsverschil tot meer dan 100€ vergeleken met andere winkels...)

Zijn er nog mensen met deze camera, kzou graag es wat gedachten wisselen...

En nu ik er toch over bezig ben... Heeft er hier iemand een nederlandstalige handleiding ter beschikking (in elektronische versie indien mogelijk ;o)) maar engelstalig zou ook mooi zijn...

Greetz Kris...
    A picture remembers what people forget...

---< Photography is 50% photographer, 40% light, and 10% equipment... >---

Re: Canon Powershot G6

Sticky: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=82237
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Hier te downloaden:

http://alpha03.c-wss.com/inc/ApplSer...nu=MA&TRF=MAIN
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Handleidingen kunt u bij ons bestellen voor de prijs van € 14,99 of € 30,- (inclusief BTW), afhankelijk van het type toestel. Deze prijzen zijn inclusief kosten voor verzending e.d.

Indien bij uw nieuw gekochte product de handleiding ontbreekt dient u contact op te nemen met uw winkelier. Ook indien er bij uw nieuw gekochte product een handleiding zat in een verkeerde taal, kunt u zich in verbinding stellen met uw leverancier, echter zal hier waarschijnlijk sprake zijn van grijze import. Dat betekent dat uw leverancier het product uit een ander land heeft betrokken. Canon noch ETBASS zijn hiervoor verantwoordelijk; er zijn geen regelingen om gratis een handleiding in een andere taal te leveren.

Handleidingen kunt u het best bestellen via onze webwinkel. Bij telefonische orders moeten we € 5 (ex. BTW) extra behandelingskosten rekenen. Indien u vragen heeft aan de afd. Parts klikt u hier, dit is echter niet voor vragen over gratis handleidingen.

Betaling van onze orders geschiedt vooruit. Na het plaatsen van een bestelling krijgt u van ons een e-mail met gegevens betreffende uw order en de betaling. Na ontvangst van uw betaling sturen wij u uw handleiding zo spoedig mogelijk toe.

Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

30 euro voor een handleidingske, dat is toch schandaaaaaaaaaaaalig, vind u zelf niet?

karin

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karinc Bekijk bericht
            30 euro voor een handleidingske, dat is toch schandaaaaaaaaaaaalig, vind u zelf niet?

karin
            bezint eer je begint
            Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisMM Bekijk bericht
              Yo allemaal,

ik heb me sinds kort een powershot G6 gekocht, ben behoorlijk tevreden erover... Het enige dat met echt stoort aan de camera is bij geringe licht omstandigheden (en dat hoeft niet bepaald erg donker te zijn) dat de AF bijzonder veel moeite heeft om deftig te focussen...
              Ik heb de camera in duitsland gekocht (met een behoorlijk prijsverschil tot meer dan 100€ vergeleken met andere winkels...)
              Zijn er nog mensen met deze camera, kzou graag es wat gedachten wisselen...
              Greetz Kris...
              Tot voor kort had ik ook een G6 .. de Beeldkwaliteit is voor dit type camera, door anderen, nauwelijks te evenaren maar het ding is moddertraag om iets in focus te krijgen van zodra de lichtnivo's maar even dalen .. Als ik gewoon in het deurgat van mijn garage ging staan en met de deur wagenwijd open en iets (binnen in) in focus trachtte te krijgen dan kreeg ik 1/3 maal niet eens de "groene" focusbevestiging ... met voldoende licht echter is dat ding nauwelijks te verslaan. Ik gebruikte ze meestal voro plantenfotografie en met de aanwezige macro functies deed deze camera exact wat ik ervan verwachtte ..
              HTH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karinc Bekijk bericht

karin

Nee ik vind da normaal !
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
                X